کد خبر : 120243
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

چرا برای اقامت در کیش هتل رزرو کنیم؟

چرا برای اقامت در کیش هتل رزرو کنیم؟

  جزیره کیش از جزایر ایران در استان هرمزگان قرار دارد. این جزیره در خلیج فارس میان کشورهای ایران، بحرین، عربستان سعودی و امارات متحده عربی واقع شده است. سالانه نزدیک به دو میلیون نفر به این جزیره سفر می‌کنند. جزیره مرجانی کیش انتخاب بسیاری از علاقه‌مندان به سفر بوده است. این جزیره نقاط گردشگری

 

جزیره کیش از جزایر ایران در استان هرمزگان قرار دارد. این جزیره در خلیج فارس میان کشورهای ایران، بحرین، عربستان سعودی و امارات متحده عربی واقع شده است. سالانه نزدیک به دو میلیون نفر به این جزیره سفر می‌کنند.

جزیره مرجانی کیش انتخاب بسیاری از علاقه‌مندان به سفر بوده است. این جزیره نقاط گردشگری زیادی دارد. اولین کار برای سفر به این جزیره استان هرمزگان داشتن و رزرو هتل و اقامتگاه خواهد بود. این موضوع به واسطه ایجاد سایت جاباما به راحتی حل شدنی بوده است.

مزایای اقامت در هتل

جزیره مرجانی کیش مقصد مسافران زیادی است. این جزیره زیبا برای اقامت چند روزه به عنوان یک مسافر و گردشگر هتل‌های فراوانی دارد. شما باید قبل از سفر یکی از این هتل‌های زیبا را برای خود و خانواده عزیزتان رزرو کنید. هتل‌ های کیش امکانات متفاوتی را برای شما خواهند داشت.

هتل‌ بین‌المللی کیش نیز برای رزرو و اقامت گردشگران و مسافران خدماتی را دارند. این هتل‌ بین‌المللی در جزیره کیش سال‌هاست که در زمینه خدمات اقامتی فعالیت می‌کند.

یکی از مزایای بزرگ و مهم اقامت در هتل‌های کیش امنیت ساختمان‌ است. تمامی قسمت‌های هتل از ورودی هتل و اطراف گرفته شده تا راهروهای آن به دوربین‌های مداربسته مجهز شده‌اند.

هیچ رفت و آمدی داخل هتل بدون اجازه مسئولین انجام نخواهد شد. شما برای دعوت مهمان به اتاق خود نیز باید مسئول هتل را در جریان بگذارید. این موضوع بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

بدون شک برای شما هم جالب است که چند هتل که در جزیره کیش فعالیت می‌کنند و از سایت جاباما می‌توانید آنها را رزرو کنید را بشناسید. هتل‌های کیش که در سامانه جاباما وجود دارند خدمات و امکانات ویژه‌ای برای مسافران خود در نظر گرفته‌اند.

هتل بین‌المللی کیش؛ پنج ستاره

هتل بین‌المللی کیش هتلی پنج ستاره است. این هتل نوساز بوده و بسیار شیک ساخته شده است. اتاق‌های هتل بسیار راحت و با امکانات رفاهی بی‌نظیر تدارک دیده شده‌اند. این هتل یک رستوران با تمامی غذاهای ایرانی و فرنگی نیز دارد.

هتل بین‌المللی امکانات تفریحی زیادی برای مسافران خود در نظر گرفته است. اگر همراه خود کودکی دارید این هتل برای بازی آنها سالنی را تدارک دیده است. استخر، سالن ماساژ، سالن زیبایی و… قسمت دیگری از امکانات عمومی هتل بین‌المللی کیش است.

رزرو هتل بین‌المللی کیش با وجود سایت جاباما بسیار راحت و ساده است. این هتل با مراکز تفریحی، پاساژهای کیش، جاذبه‌های گردشگری و… جزیره فاصله بسیار کمی دارد.

هتل شایگان؛ پنج ستاره

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش هتل شایگان است. این هتل دسترسی بسیار راحتی به مراکز تجاری و اماکن دیدنی کیش دارد. ساحل آبی رنگ و زیبای خلیج فارس در نزدیکی ساختمان هتل قرار گرفته است.

اتاق‌های هتل طراحی زیبا دارند و دکوراسیون هتل سبک مدرن و امروزی دارد. اگر نیاز دارید همراه خود اشیای قیمتی داشته باشید برای اطمینان می‌توانید آن را در صندوق امانات نگهداری کنید.

هتل شایگان اتاق‌های یک تخته، دوتخته و سه تخته دارد. لازم به ذکر است که گفته شود هتل سوئیت‌های یک خوابه با چهار تخت‌خواب نیز دارد. این هتل یک مجموعه کامل از رستوران و کافه نیز دارد که در این فضا از مهمان خود پذیرای خواهد کرد.

نیاز شما در یک هتل هر چیزی که باشد این هتل آن را فراهم کرده است. مجموعه سلامتی و تندرستی، سونا، جکوزی، ماساژ و… قسمتی از امکانات هتل را تشکیل می‌دهند.

هتل گامبرون؛ چهار ستاره

هتل گامبرون در میدان ساحل کیش قرار دارد. این هتل یک هتل چهار ستاره جزیره کیش است. هتل چهار ستاره گامبرون ۱۶۰ اتاق دارد. این اتاق‌ها در دو ساختمان قرار گرفته‌اند.

اتاق‌ها امکانات رفاهی کاملی دارند. یکی از امکانات قابل ارائه در این هتل اینترنت آن است که در همه اتاق‌ها تعبیه شده است. اتاق‌های هتل به صورت روزانه نظافت می‌شوند.

اتاق خود را در هتل گامبرون بر اساس تعداد نفراتی که هستید انتخاب کنید. اگر به فضای بیشتر و بزرگ‌تری نیاز داشتید سوئیت‌های یک خوابه جونیور و دو خوابه رویال را می‌توانید برای خود در سایت جاباما رزرو کنید.

هتل یک بازارچه تجاری نیز دارد. این بازارچه شامل خدمات متنوعی برای مهمانان خود است. هتل به اتاق چمدان نیز مجهز شده است. به مسافران در زمینه گردشگری نیز خدمات و راهنمایی‌هایی ارائه خواهد شد.

هتل تعطیلات؛ سه ستاره

شما با سفر به جزیره کیش لحظات خوشی را برای خود و خانواده به همراه خواهید آورد. رزرو هتل را با سایت جاباما انجام دهید و با خیال آسوده سفر خود را آغاز کنید.

یکی از هتل‌هایی که در کیش می‌توانید برای اقامت خود انتخاب کنید هتل تعطیلات است. این هتل سه ستاره در میدان سیری کیش قرار دارد و فاصله آن تا ساحل ۱۰ دقیقه است.

ساختمان هتل دو طبقه است. این هتل به دلیل تعداد طبقات کم آسانسور ندارد. یکی از خدمات قابل توجه در این هتل سفارش غذا و نوشیدنی داخل اتاق است. معماری هتل زیبا و محوطه اطراف ساختمان هتل سرسبز است. گیاهانی که در محوطه هتل وجود دارد گیاهان بومی هستند. این هتل خدمات خشک‌شویی نیز دارد.

جاباما مرجع رزرو آنلاین اقامتگاه

سایت جاباما به نوعی مرجع رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه در ایران شده است. این سامانه تمامی اطلاعاتی که زمان انتخاب هتل نیاز دارید را به شما ارائه خواهد داد.

این سامانه آنلاین در زمینه رزور هتل و اقامتگاه خدمات ارزنده و قابل توجهی دارد. خدمات سایت به صورت ۲۴ ساعته بوده است و شما در هر زمان نیاز به پشتیبانی داشته باشید کارشناسان این سامانه برای کمک به شما آماده خواهند بود.

زمان رزرو هتل تاریخ سفر خود را حتما باید به سایت وارد کرده باشید. انتخاب تاریخ در سامانه، هتل‌ها و اقامتگاه‌های بیشتری را به شما نشان خواهد داد. البته شما می‌توانید با مراجعه به صفحه https://www.jabama.com/hotels تمام هتل‌های موجود در جاباما در هر نقطه‌ای از ایران را مشاهده و بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب کنید.

جزیره زیبای کیش در سال ۱۳۶۱ شمسی نخستین منطقه آزاد ا‌قتصادی در ایران انتخاب شد. اقتصاد جزیره کیش بر اساس گردشگری و تجارت بنا شده است. سال‌هاست جزیره کیش محلی برای زندگی اقوام مختلف ایران بوده است. این جزیره به نوعی یک ایران کوچک را در خود تشکیل داده است. کسب و کار سنتی بومیان جزیره ماهی‌گیری، دامداری، تجارت و دریانوردی بوده است. ساکنان قدیمی این جزیره به دو زبان فارسی و عربی صحبت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها