کد خبر : 126193
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

کارگاه آموزش نرم افزار Aspen Hysys

کارگاه آموزش نرم افزار Aspen Hysys

انجمن علمی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه امیرکبیر، کارگاه آموزش نرم افزار Aspen Hysys را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، نرم افزار Aspen Hysys یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای شبیه سازی در رشته های مهندسی به شمار می آید که بیشتر در رشته های مهندسی شیمی، پالایش و پتروشیمی کاربرد دارد. “معرفی نرم افزار

کارگاه آموزش نرم افزار Aspen Hysys

انجمن علمی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه امیرکبیر، کارگاه آموزش نرم افزار Aspen Hysys را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، نرم افزار Aspen Hysys یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای شبیه سازی در رشته های مهندسی به شمار می آید که بیشتر در رشته های مهندسی شیمی، پالایش و پتروشیمی کاربرد دارد.

“معرفی نرم افزار و قابلیت‌های آن”، “آشنایی با محیط نرم افزار، آیکن‌ها و کلیدهای مورد نیاز”، “آشنایی با معادلات ترمودینامیکی و چگونگی انتخاب آنها”، “در مسائل”، ” Flow sheet and sub flow sheets streams Equipment’s Heat “، “نحوه شبیه سازی واحدهای فرایندی ” و “پروژه کارگاه” از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این کارگاه آموزش داده می‌شود.

کارگاه آموزش نرم افزار Aspen Hysys، با تدریس دکتر روح الله جانی، روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۹، ۲۰، ۲۶، ۲۷ فرودین ماه و ۲ ،۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از ساعت ١٦ تا ٢٠، به صورت مجازی در بستر Adobe connect برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در این کارگاه به لینک http://skill-center.ir/events/aspenhysys-spring۹۹-chem مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها