کد خبر : 197667
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

کالاهای Sonic Frontiers تاریخ عرضه را برای نوامبر پیشنهاد می کند

کالاهای Sonic Frontiers تاریخ عرضه را برای نوامبر پیشنهاد می کند

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay فهرستی از یک فروشگاه آنلاین برخی از کالاهای Sonic Frontiers را نشان می دهد که تاریخ انتشار احتمالی بازی در ماه نوامبر را نشان می دهد. طرفداران در حال آماده شدن برای انتشار Sonic Frontiers هستند، عنوانی که به نظر می رسد یکی از جاه طلبانه

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay فهرستی از یک فروشگاه آنلاین برخی از کالاهای Sonic Frontiers را نشان می دهد که تاریخ انتشار احتمالی بازی در ماه نوامبر را نشان می دهد.

طرفداران در حال آماده شدن برای انتشار Sonic Frontiers هستند، عنوانی که به نظر می رسد یکی از جاه طلبانه ترین های این فرنچایز باشد. این باعث می‌شود که بازی ژانر جهان باز را به خود بگیرد، این تغییر با تغییر سبک نینتندو برای The Legend of Zelda: Breath of the Wild مقایسه می‌شود. در ماه ژوئن اخبار زیادی در مورد بازی فاش شد، از جمله مبارزات، پازل ها و اکتشاف آن. همه اینها در یک تریلر Sonic Frontiers که در جریان یک Nintendo Direct نمایش داده شد، به اوج خود رسید، که همچنین بینشی از ضربات داستانی آن و سطوح فضای مجازی که به شدت شایعه شده بود را نشان داد.

Sonic Frontiers Merchandise Suggests Release Date For November

در حالی که استقبال اولیه متفاوت بوده است، ویترین های جدیدتر بازی را تا حدودی مثبت تر نشان داده است، مانند تریلر فوق الذکر Nintendo Direct. علی‌رغم نگرانی‌های طرفداران در مورد فیلم‌های اولیه، که مربوط به ساخت اولیه بازی بود، طبق گفته سگا، Sonic Frontiers همچنان برای سال 2022 برنامه‌ریزی شده است و نیازی به تاخیر نخواهد داشت. به نظر می رسد این پنجره قفل شده است، همانطور که فهرست فروشگاه آنلاین احتمالی نشان می دهد که تاریخ انتشار نوامبر را نشان می دهد.

این فهرست در یک سایت تایوانی Shopee مشاهده شده است که تعداد زیادی کالا را در اطراف Sonic Frontiers فهرست کرده است که به عرضه نوامبر اشاره دارد. این خرده‌فروش در حال حاضر تاریخ 15 نوامبر را فهرست می‌کند، که با نشت پایگاه داده گذشته پلی‌استیشن و نشت احتمالی SteamDB در گذشته، که هر دو ماه انتشار را نشان می‌دهند، مطابقت دارد. نه تنها این، در این فهرست به DLC نیز اشاره شده است، اگرچه هیچ جزئیات خاصی در مورد آنچه که برای بازی مستلزم آن است وجود ندارد.

این تاریخ انتشار برای کالاهای مرتبط با Sonic Frontiers با یک اعلان قبلی مطابقت دارد، با مجسمه ای از Sonic و Kocos، موجودات گیاهی سنگ مانندی که قرار است یک کلکسیون درون بازی باشند و در ماه نوامبر منتشر شوند. در کنار برخی چهره‌ها، چند قطعه هنری تبلیغاتی وجود دارد که بازیگران اصلی را به رخ می‌کشد. این شامل Sonic، Tails، Knuckles و Amy می شود، جایی که به نظر می رسد آنها از Kocos محافظت می کنند. دو چهره نیز در پس‌زمینه دیده می‌شوند که احتمالاً دو شخصیت اضافی برای معرفی در این بازی را اذیت می‌کنند.

با این حال، بیشتر این اطلاعات در حال حاضر حدس و گمان است، بنابراین باید آن را با کمی نمک نیز در نظر گرفت. همانطور که گفته شد، طرفداران با اعلام اینکه Sonic Frontiers در گیمزکام امسال به نمایش درخواهد آمد، هیجان بیشتری نسبت به این بازی پیدا کردند. این احتمال وجود دارد که طرفداران اخبار بازی و تاریخ انتشار آن را در طول این نمایشگاه دریافت کنند، به خصوص با توجه به موضع ذکر شده سگا برای عرضه آن در سال 2022.

Sonic Frontiers قرار است تعطیلات 2022 را برای PC، PS4، PS5، Switch، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها