کد خبر : 132516
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵

کرزای: هدف از بمب‌گذاری اتوبوس‌ها در کابل متزلزل کردن تلاش‌های صلح است

کرزای: هدف از بمب‌گذاری اتوبوس‌ها در کابل متزلزل کردن تلاش‌های صلح است

رئیس جمهور سابق افغانستان قویا بمب‌گذاری‌های روز دوشنبه در کابل را محکوم کرد؛ بمب‌گذاری‌هایی که چندین اتوبوس از جمله اتوبوسی که حامل کارمندان وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات بود را هدف گرفت. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حامد کرزای، رئیس جمهور سابق افغانستان این حملات را “اقدامی ناکام از سوی دشمنان ثبات

کرزای: هدف از بمب‌گذاری اتوبوس‌ها در کابل متزلزل کردن تلاش‌های صلح است

رئیس جمهور سابق افغانستان قویا بمب‌گذاری‌های روز دوشنبه در کابل را محکوم کرد؛ بمب‌گذاری‌هایی که چندین اتوبوس از جمله اتوبوسی که حامل کارمندان وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات بود را هدف گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حامد کرزای، رئیس جمهور سابق افغانستان این حملات را “اقدامی ناکام از سوی دشمنان ثبات افغانستان با هدف متزلزل کردن تلاش‌های صلح” دانست.

کرزای گفت: در نتیجه انفجار این بمب‌ها یکی از کارمندان خانم وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و همچنین یکی از کارمندان خانم وزارت اطلاعات و فرهنگ کشته شدند.

پلیس محلی اوایل روز دوشنبه اعلام کرد، در نتیجه انفجارهای روز دوشنبه در کابل، پایتخت افغانستان بیش از 12 تن هم زخمی شدند.

براساس گزارش رسانه‌های افغان، سه بمب اتوبوس‌ها در بخش‌های مختلف کابل را هدف گرفتند. دست‌کم سه تن در این انفجارها کشته شدند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها