کد خبر : 191681
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

کرمانشاه در لیگ برتر بوکس شرکت می‌کند

کرمانشاه در لیگ برتر بوکس شرکت می‌کند

ایسنا/کرمانشاه دبیر هیات بوکس استان کرمانشاه از حضور تیم کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر بوکس خبر داد. خدر ولدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اعلام آمادگی کرمانشاه برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر بوکس، اظهار کرد: فدراسیون بوکس از حدود یکسال پیش برای راه اندازی مجدد لیگ برتر بوکس بعد از

کرمانشاه در لیگ برتر بوکس شرکت می‌کند

ایسنا/کرمانشاه دبیر هیات بوکس استان کرمانشاه از حضور تیم کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر بوکس خبر داد.

خدر ولدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اعلام آمادگی کرمانشاه برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر بوکس، اظهار کرد: فدراسیون بوکس از حدود یکسال پیش برای راه اندازی مجدد لیگ برتر بوکس بعد از گذشت حدود 9 سال برنامه ریزی هایی را شروع کرد.

وی تصریح کرد: زمانی که تصمیم فدراسیون برای برگزاری این رقابت‌ها جدی شد حدود هشت تیم اعلام کردند که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، اما متاسفانه چون در کرمانشاه اسپانسری نداشتیم، تصمیم گرفتیم در این رقابت ها حضور نداشته باشیم.

دبیر هیات بوکس کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از اعلام عدم حضور کرمانشاه در این رقابت ها، رئیس فدراسیون رایزنی هایی را با هیات استان داشت و تاکید کرد که کرمانشاه به عنوان “ازبکستان” بوکس ایران باید در این رقابت ها حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: پس از درخواست رئیس فدراسیون، با مدیرکل و مسئولین ورزش وجوانان استان جلساتی را تشکیل دادیم و در نهایت تصمیم گرفته شد که بخاطر جوانان بااستعداد بوکسور کرمانشاه در این رقابت ها حضور پیدا کنیم و بصورت مکتوب هم آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کردیم.

ولدی عنوان کرد: برنامه ریزی لازم را برای تشکیل تیمی متشکل از بوکسورهای جوانی که سال گذشته در رقابت های قهرمانی کشور حضور داشتند و قهرمان ایران شدند انجام  داده ایم و قرار است با کمک بزرگان بوکس کرمانشاه از جمله علی مظاهری، بیژن باتمانی، اسفندیار محمدی و… این تیم را برای حضور در رقابت های لیگ برتر  آماده کنیم.

دبیر هیات بوکس کرمانشاه برگزاری رقابت های لیگ برتر بوکس را پس از حدود یک دهه باعث ایجاد شور و نشاط در این رشته دانست و گفت: قطعا حضور تیم کرمانشاه نیز در این رقابت‌ها، کسب تجربه های بیشتر و ایجاد انگیزه را برای بوکسورهای جوان استان به دنبال خواهد  داشت.

وی در خصوص چرایی عدم تمایل بخش خصوصی برای حمایت مالی از بوکس کرمانشاه جهت حضور در رقابت های لیگ برتر هم گفت: صنعتی نبودن و نداشتن صنایع بزرگ در کرمانشاه از یکسو و عدم پخش رقابت های بوکس در رسانه ملی از سوی دیگر باعث شده تا بخش خصوصی تمایل چندانی برای حمایت مالی از بوکس نداشته باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها