کد خبر : 126317
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

کرونا ۱۵۵۲ همدانی را به کام مرگ کشانده

کرونا ۱۵۵۲ همدانی را به کام مرگ کشانده

ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: تعداد موارد فوت ناشی از کروناویروس در استان همدان به عدد ۱۵۵۲ نفر رسید. دکتر محمد طاهری اظهار کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۲ مورد بوده که از این تعداد ۴۲ مورد در بخش عادی

کرونا ۱۵۵۲ همدانی را به کام مرگ کشانده

ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: تعداد موارد فوت ناشی از کروناویروس در استان همدان به عدد ۱۵۵۲ نفر رسید.

دکتر محمد طاهری اظهار کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۲ مورد بوده که از این تعداد ۴۲ مورد در بخش عادی و ۹ نفر در بخش ICU بستری هستند و حال ۲۳ نفر وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تصریح کرد: تعداد موارد مثبت ابتلا از ابتدای بیماری تاکنون با ثبت شش مورد مثبت جدید به ۱۰ هزار و ۶۱۵ نفر افزایش یافته و تعداد موارد فوت با یک مورد جدید به عدد ۱۵۵۲ نفر رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، وی در رابطه با آمار شهرستان‌ها مطرح کرد: در شهرستان اسدآباد ۳۸۴ نفر، بهار ۶۲۶ نفر، تویسرکان ۶۷۴ نفر، رزن ۴۶۳ نفر، درگزین ۲۰۰ نفر، فامنین ۱۸۹ نفر، کبودراهنگ ۶۸۲ نفر، ملایر ۱۹۳۰ نفر، نهاوند ۱۱۷۴ نفر، همدان ۴۰۱۱ نفر و خارج از استان ۲۸۲ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها