کد خبر : 70190
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶

کشف زمین‌خواری ۳۰۰ میلیاردی در فریدونکنار

کشف زمین‌خواری ۳۰۰ میلیاردی در فریدونکنار

عکس تزیینی است   فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال و دستگیری ۳ متهم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن هاشم پور با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی ۳۰۰۰متر مربع از اراضی ملی

کشف زمین‌خواری ۳۰۰ میلیاردی در فریدونکنار 
عکس تزیینی است

  فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال و دستگیری ۳ متهم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن هاشم پور با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی ۳۰۰۰متر مربع از اراضی ملی و تغییر کاربری به اراضی مسکونی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی ۳ متهم در این زمینه،افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی متهمان را دستگیر و طی اقدامی زمین های تصرف شده را پس از آزاد سازی به منابع ملی و دامان طبیعت بازگرداندند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در ادامه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش زمین های ملی آزاد شده را ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

هاشم پور در پایان با اشاره به اینکه پلیس با متخلفان و متصرفان غیر قانونی اراضی ملی برخورد قانونی می کند، خاطرنشان کرد: شهروندان اطلاعات و اخبار خود در زمینه مبارزه با زمین‌خواری را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها