کد خبر : 121719
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵

کشف کالای قاچاق در محور” دیلم _کهگیلویه”

کشف کالای قاچاق در محور” دیلم _کهگیلویه”

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور “دیلم_کهگیلویه” خبر داد. سردار “کیقباد مصطفایی” افزود: ماموران پاسگاه انتظامی کلات شهرستان کهگیلویه ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری محور دیلم به کهگیلویه به

کشف کالای قاچاق در محور" دیلم _کهگیلویه"

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور “دیلم_کهگیلویه” خبر داد.

سردار “کیقباد مصطفایی” افزود: ماموران پاسگاه انتظامی کلات شهرستان کهگیلویه ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری محور دیلم به کهگیلویه به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از آن ۵۹ عدد ویدئو پروژکتور و ۳۰ عدد کیس کامپیوتر، فاقد هر گونه اسناد گمرکی کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۶میلیارد ریال اعلام کردند اظهار کرد: راننده دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، مصطفایی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها