کد خبر : 175339
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴

کولاک مقطعی همراه با بارش برف در گردنه اسدآباد

کولاک مقطعی همراه با بارش برف در گردنه اسدآباد

ایسنا/همدان رئیس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد از کولاک مقطعی در برخی از نقاط گردنه و بارش برف خبر داد و گفت: احتمال کولاک مقطعی در بعد از ظهر امروز نیز در این محور وجود دارد. ساسان رستمی در گفت‌و گو با ایسنا با اشاره به عادی و روان بودن فعلی ترافیک گردنه

کولاک مقطعی همراه با بارش برف در گردنه اسدآباد

ایسنا/همدان رئیس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد از کولاک مقطعی در برخی از نقاط گردنه و بارش برف خبر داد و گفت: احتمال کولاک مقطعی در بعد از ظهر امروز نیز در این محور وجود دارد.

ساسان رستمی در گفت‌و گو با ایسنا با اشاره به عادی و روان بودن فعلی ترافیک گردنه اسدآباد با نمک پاشی‌های انجام شده است، اظهار کرد:  از بعد از ظهر روز گذشته تاکنون افزون بر ۸۰۰ تن نمک و ماسه برای بازگشایی و برف‌روبی گردنه استفاده شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون محورهای کلیایی و چهاردولی اسدآباد نیز توسط عوامل راهداری در دست بازگشایی قرار دارد، تصریح کرد: چهار راهدارخانه شهرستان  شامل گردنه اسدآباد، محور چهاردولی و کلیایی و مرکز اداره با ۵۵ عوامل راهداری و ۲۸ ماشین آلات برف روبی و خودروهای سبک، سنگین و نیمه سنگین در آماده باش کامل قرار دارند.

رستمی در ادامه یاد آور شد: از رانندگان درخواست می شود در هنگام تردد در گردنه اسدآباد ضمن رعایت  نکات ایمنی لازم خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی و زنجیرجرخ مجهز کنند.

وی با بیان اینکه راهداران در مسیر گردنه در حال گشت‌زنی بوده و در صورت نقص فنی هر خودرو برای کمک امداد رسانی لازم را انجام می‌دهند، گفت: سایر مسیرهای ارتباطی اسدآباد با سنقر، قروه و کرمانشاه از شرایط مناسب برخوردار هستند و هم اکنون وضعیت ترافیک در این محورها نیز  عادی و روان است.

به گزارش ایسنا، طرح زمستانه شهرستان از ۱۵ آذرماه  آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده همزمان با سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها