کد خبر : 208779
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

کوه‌های کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون جان ۱۰ نفر را گرفته است

کوه‌های کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون جان ۱۰ نفر را گرفته است

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی اظهار کرد: روز گذشته طی تماس تلفنی مردمی مبنی بر سقوط مردی ۵۲ ساله در ارتفاعات کوه‌های امروله شهرستان صحنه با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد. وی ادامه داد: به دنبال این تماس بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند؛ نجاتگران

کوه‌های کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون جان ۱۰ نفر را گرفته است

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی اظهار کرد: روز گذشته طی تماس تلفنی مردمی مبنی بر سقوط مردی ۵۲ ساله در ارتفاعات کوه‌های امروله شهرستان صحنه با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی ادامه داد: به دنبال این تماس بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند؛ نجاتگران کوهستان پس از ۱۹ ساعت تلاش خستگی‌ناپذیر در عملیات شبانه با انجام اقدامات کمک‌های اولیه، بسکت و فیکس کردن مصدوم، وی و ۲ نفر همنورد او را به دامنه کوه انتقال و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به مرگ ۱۰ نفر در حوادث کوهستانی امسال این استان، گفت: بیش از ۴۰ مورد تاکنون حوادث کوهستانی داشتیم که نزدیک به ۱۵ نفر را که در آستانه مرگ قرار داشته‌اند؛ نجات و زنده به پایین کوه انتقال داده‌ایم.

وی سکته قلبی به دلیل صعود به ارتفاعات را در قالب بیشترین دلیل مرگ و میر حوادث کوهستانی استان اعلام کرد و افزود: افراد هستند که از بیماری قلبی خود اطلاع ندارند، که به دلیل صعود به ارتفاعات و  فشار آمدن به آن‌ها در کوه، دچار سکته و مرگ می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها