کد خبر : 207739
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

یوتیوب آزمایش گزینه پخش «1080p Premium» را در برنامه تلفن همراه آغاز می کند

یوتیوب آزمایش گزینه پخش «1080p Premium» را در برنامه تلفن همراه آغاز می کند

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena به نظر می رسد یوتیوب در حال آزمایش یک گزینه جدید برای کاربرانی است که یوتیوب را از برنامه تلفن همراه پخش می کنند. همانطور که توسط کاربر Reddit u/KZedUK (از طریق This is Tech Today) مشاهده شد، یک گزینه جدید برای کیفیت استریم ظاهر شد

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena به نظر می رسد یوتیوب در حال آزمایش یک گزینه جدید برای کاربرانی است که یوتیوب را از برنامه تلفن همراه پخش می کنند. همانطور که توسط کاربر Reddit u/KZedUK (از طریق This is Tech Today) مشاهده شد، یک گزینه جدید برای کیفیت استریم ظاهر شد به نام “1080p Premium” که توضیح داده شده است که “ریت بیت پیشرفته” دارد. این گزینه پخش جریانی جدید برای کاربران YouTube Premium در دسترس خواهد بود و در کنار گزینه 1080p “معمولی” وجود دارد که به طور سخاوتمندانه فشرده شده است.

This is Tech Today حدس می‌زند که گزینه جدید 1080p با نرخ بیت بالا می‌تواند تمایل کاربران به تماشای ویدیوهای با کیفیت بالاتر را برطرف کند، که در صورت موجود بودن به گزینه‌های پخش 1440p یا 2160p (4K) پاسخ می‌دهند. این گزینه جدید ممکن است هزینه های عملیاتی YouTube را برای برآوردن تمایل کاربران برای مشاهده ویدیو با کیفیت بالاتر از تلفن همراه جبران کند.

Source:  Reddit u/KZedUK

این مدت کوتاهی پس از انتشار خبر جدایی سوزان وویچیکی] به عنوان مدیرعامل یوتیوب منتشر شد، اگرچه هنوز تأیید نشده است که آیا این تغییر نتیجه روی کار آمدن نیل موهان به عنوان مدیرعامل جدید است یا خیر. Android Police همچنین حدس می‌زند که گزینه ویدیوی «1080p Premium» نیز ممکن است ویدیوهای 60 فریم بر ثانیه و 120 فریم بر ثانیه را پشت دیوار پرداخت YouTube Premium قرار دهد.

ما کنجکاو هستیم که درباره استراتژی جدید YouTube با پیشروی YouTube Premium بیشتر بدانیم. در ماه دسامبر، یوتیوب در حال آزمایش ویژگی «افزودن به صف» از تلفن همراه برای کاربران اندروید و iOS با اشتراک Premium بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها