کد خبر : 4217
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۰۹

۳۰۰ میلیارد ریال به ۶۷ طرح عمرانی سنقر و کلیایی اختصاص پیدا کرد

۳۰۰ میلیارد ریال به ۶۷ طرح عمرانی سنقر و کلیایی اختصاص پیدا کرد

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به ۶۷ طرح عمرانی این شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی اختصاص پیدا کرد.  غلامرضا مرتضوی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سنقر و کلیایی که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه در سرسرای شهرداری سنقر برگزار شد،

۳۰۰ میلیارد ریال به ۶۷ طرح عمرانی سنقر و کلیایی اختصاص پیدا کرد

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به ۶۷ طرح عمرانی این شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی اختصاص پیدا کرد.

 غلامرضا مرتضوی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سنقر و کلیایی که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه در سرسرای شهرداری سنقر برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به ۶۷ طرح عمرانی این شهرستان اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: این اعتبارات در حوزه‌های حمل و نقل و راهداری، شهرسازی، انرژی، کشاورزی، روستایی، گردشگری، آب و فاضلاب، بهداشت، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و حوزه فرهنگی است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: مدیران این شهرستان باید تمام توان خود را در مدیریت و برنامه‌ریزی اجرای پروژه‌های عمرانی برای جذب کامل اعتبارات در سال جاری به کار بگیرند.

مرتضوی تصریح کرد: با تلاش‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته اعتبارات سال جاری شهرستان سنقر و کلیایی نسبت به سال گذشته بیش از ۲ برابر افزایش داشته است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی جذب سرمایه گذاری برای توسعه هر چه بیشتر این شهرستان را ضروری دانست و افزود: مدیران شهرستان سنقر و کلیایی باید این مهم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها