کد خبر : 181239
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

۸ اقامتگاه بوم گردی در کهگیلویه و بویراحد در دست اجراست

۸ اقامتگاه بوم گردی در کهگیلویه و بویراحد در دست اجراست

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸ اقامتگاه بوم‌گردی در نقاط مختلف این استان در دست احداث است. “مجید صفایی” افزود: از این تعداد چهار اقامتگاه در شهرستان‌دنا،یک اقامتگاه در شهرستان بویراحمد، دو اقامتگاه در شهرستان‌چرام و یک اقامتگاه در شهرستان باشت در دست اجرا است. وی با بیان اینکه

۸ اقامتگاه بوم گردی در کهگیلویه و بویراحد در دست اجراست

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸ اقامتگاه بوم‌گردی در نقاط مختلف این استان در دست احداث است.

“مجید صفایی” افزود: از این تعداد چهار اقامتگاه در شهرستان‌دنا،یک اقامتگاه در شهرستان بویراحمد، دو اقامتگاه در شهرستان‌چرام و یک اقامتگاه در شهرستان باشت در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه این اقامتگاه‌ها توسط بخش‌خصوصی و حمایت‌های دولت در حال احداث است تصریح کرد: میزان پیشرفت فیزیکی این طرح‌های گردشگری به صورت میانگین ۵۰درصد است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با اتمام این طرح ها تعداد اقامتگاه‌های بومگردی در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۴ اقامتگاه می‌رسد.
صفایی شناخت ظرفیت ها، فرصت ها و امکانات حوزه‌گردشگری استان را بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: امروزه گردشگری در اقتصاد استان جایگاه ویژه ای به لحاظ اشتغال و درآمد زایی دارد.
به‌گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: تبلیغات و معرفی ظرفیت‌های استان در فضای مجازی، تهیه بالغ بر ۴۰۰ دقیقه مستندهای تبلیغی، کتاب‌های دو زبانه و شرکت در جشنواره‌ها از مهم‌ترین اقدامات این اداره کل در حوزه گردشگری بوده است.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها