کد خبر : 209505
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸

ارزان ترین تشویقی ها برای آموزش سگ

ارزان ترین تشویقی ها برای آموزش سگ

از لحظه ورود سگ به خانه شما، مسئولیتی برای آموزش بر دوش‌تان قرار می‌گیرد که باید به بهترین شکل ممکن آن را اجرا کنید. شاید تصور کنید که آموزش تنها برای حرکات خاص مورد نیاز قرار می‌گیرد، اما شما برای زندگی آرام، شیرین و خوب در کنار سگ‌تان نیاز دارید تا روند آموزش را جدی

از لحظه ورود سگ به خانه شما، مسئولیتی برای آموزش بر دوش‌تان قرار می‌گیرد که باید به بهترین شکل ممکن آن را اجرا کنید. شاید تصور کنید که آموزش تنها برای حرکات خاص مورد نیاز قرار می‌گیرد، اما شما برای زندگی آرام، شیرین و خوب در کنار سگ‌تان نیاز دارید تا روند آموزش را جدی بگیرید. آموزش نه تنها به آسان شدن زندگی در کنار این فرشته‌ها کمک می‌کند، بلکه موجب می‌شود تا آرامش سگ در کنار شما افزایش یابد. در این میان خرید تشویقی برای سگ اهمیت پیدا می‌کند؛ چرا که تشویقی انگیزه اولیه سگ برای فرمان‌پذیری است. خرید تشویقی برای سگ از میان انواع مختلف تشویقی، کار نسبتا پیچیده‌ای است. شما باید اصول خاصی برای آن داشته باشید که در این بخش به آن اشاره خواهیم کرد.

کاربرد تشویقی برای سگ چیست؟

تشویقی‌ها برای سگ‌ها کاربردهای متنوعی دارد. تشویقی در زمینه‌های مختلفی می‌تواند حلال مشکلات شما و پت دلبندتان باشد. به همین دلیل دانستن کاربرد تشویقی، انگیزه شما جهت خرید تشویقی برای سگ را افزایش می‌دهد. تشویقی‌ به عنوان یکی از موثرترین ابزارها برای آموزش سگ‌ استفاده می‌شود. شما به راحتی می‌توانید با هر کار خوب سگ‌تان، از تشویقی استفاده کنید و رفتار او را با تایید مثبت، تثبیت نمایید. یادتان باشد که آموزش دستورات مختلف مثل بشین، بیا و بخواب به شدت می‌تواند اهمیت پیدا کند. زمانی که از تشویقی برای آموزش استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی رفتارهای مثبت را در سگ‌تان بهبود بخشید. تشویقی‌ها برای تشویق و تقویت رفتارهای مثبت در سگ‌ها بسیار قوی عمل می‌کند. به همین دلیل می‌توانید تهیه تشویقی های مناسب را در برنامه روتین قرار دهید. خرید تشویقی برای سگ‌ها موجب می‌شود تا خیلی راحت روند آموزش، دستشویی در محل مناسب، جای خواب و اصول رفتار در فضاهای مختلف را طی کنید. این تشویقی‌های معجزه آسا می‌توانند انگیزه‌ای قوی خلق کنند. شما میتوانید وظایف مشخصی برای سگ در نظر داشته باشید و به کمک خوراکی‌های خوشمزه، انگیزه او را چند برابر کنید. آوردن لوازم سرگرمی یا اسباب بازی بخش شیرین ماجرا است. تحقیقات انجام شده در این زمینه نشان می دهد که دادن تشویقی به سگ موجب می‌شود، رابطه عاطفی قوی‌تری بین سرپرست و سگ ایجاد شود. این ارتباط حس و حال عجیبی جاری می‌کند و معجزه‌ای در درمان افسردگی یا مشکلات روحی است.

استفاده از برخی تشویقی‌ها در روند سلامت سگ‌ها مفید است. تشویقی‌های جویدنی یا دنتال، تشویقی‌های دارای ویتامین‌های خاص و کلسیم به شدت میتواند برای بهبود سلامت سگ‌ها مفید باشد. بر همین اساس نیاز دارید تا هوشمندانه تشویقی‌هایی را انتخاب کنید که در راستای اهدافتان مورد استفاده قرار گیرد. تشویقی‌های خاصی برای کمک به کاهش استرس و اضطراب در سگ‌ها وجود دارند که در سفر یا مراجعه به دامپزشکی بسیار مفید هستند. پس بدیهی است که انتخاب هوشمندانه تشویقی و خرید آن می‌تواند یک تصمیم مهم باشد.

بهترین نوع تشویقی برای آموزش سگ چیست؟

تشویقی‌های نرم بهترین گزینه برای آموزش سگ‌ها محسوب می‌شوند. خرید تشویقی برای سگ باید متناسب با اهداف انجام شود. مثلا اگر قصد آموزش دارید، باید تشویقی انتخاب کنید که جویدن آن سگ را دچار چالش نکند! مثلا تشویقی های جویدنی که جنس سختی دارند، اصلا گزینه خوبی محسوب نمی‌شوند؛ اما تشویقی‌های نرم بهترین گزینه هستند. چرا که سگ‌ها به راحتی می‌توانند آن را جویده و سریع طعم شیرین پاداش را احساس کنند. این روند موجب می‌شود که توجه و تمرکز سگ ازبین نرود. هنگام آموزش سگ، استفاده از تشویقی‌هایی که سریع مصرف می‌شوند بهترین روند را ایجاد می‌کند؛ چرا که سگ سریعا تشویقی را دریافت کرده و میتواند روند آموزش را طی کند. این مدل تشویقی قابل هضم و سبک است و خیلی آسان میتواند روند آموزش را ادامه دهد. بافت نرم باعث می‌شود تشویقی به راحتی در دهان سگ جویده شود، که این نکته برای سگ‌های کوچک یا مسن اهمیت زیادی دارد. شما باید علاوه‌بر این جزییات، طعم‌ تشویقی را مدنظر قرار دهید. سگ‌ها برای یادگیری و انجام دستورات بیشتر نیاز به طعم‌های جذاب دارند! پس بدیهی است که باید در انتخاب طعم و مزه تشویقی با جدیت دست به کار شوید. تشویقی‌هایی که پروتئین بالایی دارند، انرژی مورد نیاز سگ را تامین کرده و همزمان به سلامتی و عضله‌سازی کمک می‌کنند؛ پس برای تمرین در فضای طبیعت و محیط خارج از خانه به شدت توصیه می‌شوند. یادتان باشد برای جلوگیری از اضافه وزن، بهتر است تشویقی‌های آموزشی کم‌کالری انتخاب کنید و با خیال آسوده این روند را ادامه دهید.

لیست ارزان ترین تشویقی ها برای آموزش سگ

شاید خرید تشویقی برای سگ کار آسانی به نظر برسد، اما شناخت اهداف خرید تشویقی برای سگ در کنار پارامترهایی که در بالا مطرح شد، کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را تجربه کنید.

خرید تشویقی سگ ارزان

1. تشویقی سگ USPet

اگر قصد خرید تشویقی برای سگ دارید، قطعا شناخت برندهای مختلف برای‌تان ضروری است. برند USPet یکی از انواع برند تشویقی است. شما می‌توانید از انواع خوراکی‌های نرم و خوشمزه این برند استفاده کنید. قطعا تنوع بالای این نوع تشویقی برای شما اهمیت زیادی دارد. عدم استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز نکته بسیار مهمی است که در خصوص این برند مدنظر قرار می‌گیرد. طعم های متفاوت مرغ، گوشت و ماهی به شدت میتوانند برای سگ خوشایند باشند.

2. تشویقی سگ مک دولف Macdolf

در بین برندهای متفاوت برای خرید تشویقی مخصوص سگ، باید به برند مک دولف اشاره کنیم. این برند محبوب به طور تخصصی در حوزه تولید تشویقی مخصوص سگ فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با خرید تشویقی های مک دولف، طعم و عطر بی نظیری را به سگ هدیه کنید. این تشویقی ها همراه با غلات، خوراکی‌های خوشمزه، پروتئین و مواد مغذی ارائه می‌شود تا نیاز پت را پاسخ دهد. استفاده از این تشویقی‌ها به ارتقاء سطح سیستم ایمنی بدن کمک زیادی می‌کند. به همین دلیل مک دولف به عنوان یک تولید کننده تشویقی باکیفیت شناخته می‌شود.

3. تشویقی سگ هاپومیل Haapoomeal

اگر اهل خرید تشویقی های ایرانی باشید، قطعا با برند هاپومیل آشنایی دارید. تشویقی‌های هاپومیل به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع تشویقی شناخته می‌شوند. این خوراکی‌های خوشمزه از مواد اولیه طبیعی و غنی از پروتئین تولید می‌شوند؛ به همین دلیل برای تقویت سیستم ایمنی، هضم مطلوب در دستگاه گوارش و سلامت کلی سگ‌ها مفید عمل می‌کنند. فرمولاسیون هوشمندانه در کنار مواد مغذی و ویتامین‌ها موجب شده است تا یک پکیج بسیار خوش خوراک برای سگ‌ها ارائه گردد.

4. تشویقی سگ جرهای JerHigh

خرید تشویقی برای سگ باید متناسب با نیاز و برند مدنظر انجام شود. جرهای به عنوان یکی از برندهای شناخته شده و بین المللی شناخته می‌شود. تنوع بالای محصولات این برند موجب شده است تا بتوانید متناسب با نیازتان دست به انتخاب بزنید. خرید تشویقی برای سگ هایی که در حال آموزش هستند، باید به شکلی انجام شود که سگ در لحظه امکان جویدن خوراکی نرم و خوشمزه‌ای را داشته باشد. به این ترتیب می‌توانید خیلی سریع روند آموزش را با کیفیت خوبی دنبال کنید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها