اعلام جزئیات برگزاری پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی “جایزه ملی ایثار”
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: دانشجویان، طلاب و دانش آموزان شاهد و ایثارگر میتوانند از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و آموزش و پرورش محل تحصیل خود درپنجمین جشنواره “آموزشی تحصیلی جایزه ملی” ثبت نام کنند. به گزارش ایسنا، دکتر فردین تقی زاده ضمن بیان این مطلب اظهار
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: دانشجویان، طلاب و دانش آموزان شاهد و ایثارگر میتوانند از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و آموزش و پرورش محل تحصیل خود درپنجمین جشنواره “آموزشی تحصیلی جایزه ملی” ثبت نام کنند.
به گزارش ایسنا، دکتر فردین تقی زاده ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترینهای آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی با مشارکت دستگاههای آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارتخانههای علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزشوپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزههای علمیه برگزار میشود.
وی افزود: ویژگی این جشنواره آن است که سرآمدان تحصیلی بهعنوان دستاوردهای طرح شاهد که حاصل همکاری بنیاد شهید و پنج دستگاه آموزشی کشور است، به جامعه معرفی میشود.
تقی زاده در خصوص شرایط لازم برای شرکت در این جشنواره گفت: دانشجویان، طلاب و دانش آموزان شاهد و ایثارگر شامل: همسر و فرزند شهید، آزادگان، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان میتوانند از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و آموزش و پرورش محل تحصیل خود اقدام کنند.
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در ادامه افزود: دانشجویان شاهد و ایثار گر می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از ضوابط این جشواره به وبسایت ایثار به نشانی www.isaar.ir مراجعه کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم؛ اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی ایثار در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ و بهصورت مجازی برگزار شد و در بخش دانشجویی ۱۵ نفر برگزیده نهایی که شامل ۴ نفر در مقطع کارشناسی، ۴ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۷ نفر در مقطع دکتری از ۵ گروه آموزشی از دانشگاههای سراسر کشور جهت تجلیل معرفی شدند.
انتهای پیام
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0