کد خبر : 209255
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

بهترین مراکز خرید ارومیه کجاست؟

بهترین مراکز خرید ارومیه کجاست؟

مراکز خرید، با وجود فضاهای گسترده و متنوعی که برای تفریح و خرید فراهم می‌کنند، مقصد افراد از قشرها و رده‌های سنی گوناگون به شمار می‌آیند. افراد نه تنها برای تأمین نیازهای روزمره‌شان، بلکه برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح نیز به اینگونه مراکز مراجعه می‌کنند. مراکز خرید ارومیه با ارائه تنوع در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها،

مراکز خرید، با وجود فضاهای گسترده و متنوعی که برای تفریح و خرید فراهم می‌کنند، مقصد افراد از قشرها و رده‌های سنی گوناگون به شمار می‌آیند. افراد نه تنها برای تأمین نیازهای روزمره‌شان، بلکه برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح نیز به اینگونه مراکز مراجعه می‌کنند. مراکز خرید ارومیه با ارائه تنوع در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، سینماها و سایر امکانات، تلاش می‌کنند تا محل تجمع و گردهمایی افراد از طیف‌های متنوع با اهداف مختلف باشند.

مراکز خرید ارومیه

هر شهری دارای تمایزهای خاص خود در زمینه خرید و تجارت است و ارومیه نیز از این قاعده مستثنی نیست. با جمعیتی بالغ بر ۶۳۰ هزار نفر، این شهر یکی از مهم‌ترین مراکز خرید در شمال غرب ایران محسوب می‌شود. ارومیه با مکان‌های دیدنی طبیعی و تاریخی خود، به علاوه تنوع فراوان در انواع کالاها و برندهای معتبر، یک مقصد مناسب برای تجربه خرید متفاوت می‌باشد.

از سوی دیگر، مردم با مراجعه به این مراکز حس حضور در اجتماع و فعالیت اجتماعی و ارتباط با دیگران را نیز تجربه می‌کنند. از این رو این فضاها به عنوان مکانی برای تبادل ایده‌ها و تجربیات اجتماعی نیز شناخته می‌شوند. در مجموع، مراکز خرید به عنوان یک ترکیب از تجربه خرید و تفریح، اهداف گوناگون افراد جامعه را در یک فضای مشترک برآورده می‌کنند.

مراکز خرید در ارومیه

شهر زیبای ارومیه دارای مراکز خرید و تجاری بسیار با کیفیتی می باشد. با جمعیتی چند صد هزار نفری، مراکزی همچون اوریاد مال، سیتادیوم، تورک مال، برلین ارومیه از مهم‌ترین مراکز خرید در شمال غرب ایران محسوب می‌شوند. این شهر با جاذبه‌های دیدنی از جنس طبیعت ناب و یادمان‌های تاریخی از گذشته، و نیز تنوع فراوان در انواع کالاها و خدمات به سبب نزدیکی به گمرک مرز، مقصدی جذاب و کمنظیر برای گردشگران است.

اوریاد مال ارومیه

اوریاد مال ارومیه به عنوان یک مرکز خرید با امکانات لوکس و چشمگیر و در ابعاد وسیع، در منطقه‌ای استراتژیک و محبوب در ارومیه افتتاح شده است. این مرکز خرید در خیابان دانشکده واقع شده و به نظر می‌رسد که در یکی از مناطق مرکزی و پرتردد شهر ارومیه قرار دارد.

موقعیت استراتژیک اوریاد مال در خیابان دانشکده، می‌تواند سبب جذب جمعیت دانشجویی و جوانان شهر شود و تاثیر مثبتی بر استقبال و حضور مشتریان و فعالیت‌های تجاری این مرکز خرید داشته باشد.

اوریاد مال ارومیه

این مجموعه با مساحت بیش از ۲۰ هکتار و زیربنای ۴۰۰ متر مربع، عنوان یک مرکز خرید عریض و طویل را به خود اختصاص داده و با ارائه فضاهای تجاری و پاساژهای رنگارنگ و گسترده امکانات بسیار خوبی را برای مشتریان گرد هم آورده است. این امکانات شامل فروشگاه‌های متنوع، رستوران‌ها، کافه‌ها، سینما و دیگر مراکز تفریحی و خدماتی متنوع می‌باشند.

مرکز خرید سیتادیوم ارومیه

سیتادیوم ارومیهمجتمع سیتادیوم ارومیه ، را به عنوان نخستین مرکز تجاری و تفریحی در استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه می‌شناسند. این پروژه با دو مرحله طراحی و اجرا به طور کامل پیاده‌سازی شده است، به طوری که فاز اول با زیربنای مفید ۷۱,۵۳۰ متر مربع، در ماه خرداد سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسیده است. مساحت زمین اختصاص یافته به این پروژه حدود ۵۳,۴۹۷ متر مربع بوده و زیربنای کل آن نیز به ۲۱۲,۹۸۶ متر مربع می‌رسد.

این مجموعه در خود امکانات بسیاری همچون هایپراستار، شهربازی قلعه شادی، کیدزکلاب همبازی، فودهال سیتامیت، واحدهایی با حضور برندهای معتبر ایرانی و باشگاه‌های ورزشی مجهز زنانه و مردانه جای داده است و به همین سبب یکی از مراکز تجاری قابل توجه و محبوب در استان آذربایجان غربی است.

مجتمع تجاری تورک مال ارومیه

تورک مال در زمره باشکوه‌ترین و مجلل‌ترین مراکز خرید در ارومیه شناخته می‌شود و برای افرادی که به جهت خرید یا تفریح در پی مرکز خرید، یک گزینه‌ی حتمی به حساب می‌آید. این مرکز تجاری و تفریحی در سال 1396 با مساحتی بالغ بر 40000 متر مربع افتتاح شد تا فضایی مناسب برای عرضه محصولات با کیفیت و مرغوب خارجی ایجاد کند. تورک مال در 5 طبقه احداث شده و شامل بخش‌های متنوعی نظیر هایپرمارکت، فروشگاه‌ها با برندهای معتبر و بنام ترکیه، زمین بازی کودکان، رستوران و فودکورت متنوع، یک تجربه خرید خاطره‌انگیز و ماندگار را ارائه می‌دهد.

مجتمع تجاری برلین ارومیه

مجتمع تجاری برلین، با نام پاساژ برلین هم شناخته می‌شود و یکی از باسابقه‌ترین مراکز خرید در ارومیه به شمار می‌آید. این مجموعه اغلب با فروشگاه‌های پوشاک زنانه و مردانه، همچنین محصولاتی از جمله کیف و کفش متنوع معروف است. در این پاساژ، محصولات بدون برند و خارجی عرضه می‌شوند که این امر سبب شده، بسیاری از کالاها دارای قیمت مناسب و کیفیت قابل قبولی باشند.پاساژ برلین ارومیه شبیه به پاساژهای لوکس و مدرن نیست، اما با قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه و کیفیت بالای محصولات، به یک مقصد خرید پرطرفدار و پر مراجع در ارومیه بدل گشته است.

مجتمع تجاری امیرکبیر

پاساژ امیرکبیر یا مجتمع تجاری امیرکبیر، یکی از مراکز خرید و نقاط پر تردد و پرطرفدار در ارومیه است که سال‌ها استقبال گسترده از مردم را به خود اختصاص داده است. این مجتمع سه طبقه، به عنوان یک مجموعه تجاری سنتی، از نظر ظاهری ممکن است در نگاه اول جلب توجه نکند. اما در درونش دنیای از اجناس در طرح‌های متنوع چشم به راه بازدیدکنندگان و خریداران است.

فروشگاه‌های پوشاک، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، همچنین فروشگاه‌های فیلم و موسیقی، از جمله امکانات این پاساژ هستند. در طبقه زیرزمین، حوض زیبا با تزئینات گل و گیاه جلوه‌ای دیگر به این مجموعه بخشیده است.

موقعیت مرکزی پاساژ امیرکبیر در خیابان خیام است و واقع شدنش در مرکز شهر، دسترسی به این مجموعه را سهولت می‌بخشد. اما با توجه به محدودیت‌های پارکینگ، استفاده از پارکینگ‌های عمومی اطراف مجموعه، بهترین گزینه برای مشتریان است. این ویژگی‌ها همراه با دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر، پاساژ امیرکبیر را به یک مقصد خرید جذاب در ارومیه تبدیل کرده‌اند.

اثربخشی پروژه سیتادیوم

پروژه سیتادیوم توانسته تاثیرات اقتصادی بسیار خوبی را در منطقه ایجاد کند. فراهم آوردن بیش از ۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم و بیش از ۱۰۰۰ فرصت شغلی غیرمستقیم در فاز اول مجتمع تجاری سیتادیوم ارومیه، نشان‌دهنده اهمیت اقتصادی و اجتماعی چشمگیر این پروژه است.

با آغاز فاز دوم این پروژه نیز، افزودن امکانات و خدمات به مجتمع تجاری سیتادیوم باعث ایجاد بیشترین تعداد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم تا ۵۰۰۰ فرصت شغلی خواهد شد، که نشان از توسعه و رشد فراگیر این پروژه و تأثیرات بزرگ اقتصادی و اشتغال‌زایی موثر، در منطقه دارد.

مراکز خرید ارومیه و ظرفیت‌های اقتصادی

مراکز خرید در ارومیه به عنوان قلب تجارت و تفریح شهر ارومیه، با امکانات فراوان و متنوع، جذابیت بسیاری برای مردم و گردشگران دارند. این مراکز با فراهم کردن تجربه‌های خرید منحصر به فرد و تنوع در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و سایر امکانات، به نقطه جذبی برای اقشار مختلف جامعه ارومیه تبدیل شده‌اند.

این گونه مراکز با قابلیت استراتژیکی خود، سبب افزایش استقبال و اشتیاق مشتریان و تعامل اجتماعی میان افراد مختلف می‌شود. از طرف دیگر، این مراکز به عنوان موقعیت‌های مهم اقتصادی، اشتغال‌زایی و توسعه شهری نیز شناخته می‌شوند که به اقتصاد محلی و فعالیت تجاری شهر ارومیه رشد و رونق می‌بخشند. برای اطلاع بیشتر از اخبار ارومیه به سایت https://etook.news مراجعه نمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها