کد خبر : 204057
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

دانلود زیرنویس فیلم The Takeover 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم The Takeover 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم The Takeover 2022 در این فیلم، مل باندیسون در روتردام زندگی می کند، جایی که او به عنوان یکی از بهترین هکرهای کامپیوتری هلندی کار می کند. مل با فعالیت مخفیانه، روزهای خود را به هک کردن سیستم‌ها، آزمایش امنیت و کار بر روی پروژه‌های حساس می‌گذراند. براي دانلود زيرنويس اينجا کليک

دانلود زیرنویس فیلم The Takeover 2022 در این فیلم، مل باندیسون در روتردام زندگی می کند، جایی که او به عنوان یکی از بهترین هکرهای کامپیوتری هلندی کار می کند. مل با فعالیت مخفیانه، روزهای خود را به هک کردن سیستم‌ها، آزمایش امنیت و کار بر روی پروژه‌های حساس می‌گذراند.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم The Takeover 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم The Takeover 2022 یک شب وقتی پشت کامپیوترش نشسته بود، شخصی وارد خانه مل شد. مزاحمان ناخواسته به طور خاص به دنبال مل هستند و وقتی او متوجه می شود که دنبال چه کسانی هستند، از ملک فرار می کند و به نزدیکترین ایستگاه پلیس می رود.

اما پلیس ثابت می کند که هیچ کمکی نمی کند و مل به سرعت از تماس با آنها پشیمان می شود. و بدتر از آن، مدت کوتاهی بعد او به قتلی متهم می شود که مرتکب نشده است.

دانلود زیرنویس فیلم تصاحب 2022 مل از ترس امنیت خود و تحت تعقیب پلیس، فرار می کند، در حالی که سعی می کند بفهمد چرا زندگی او ناگهان زیر و رو شده است. آنچه در ادامه می آید مسابقه ای با زمان برای اثبات بی گناهی او و مبارزه برای بقا است.

متأسفانه، مبارزه مل برای بقا تا حد زیادی بدون حادثه است، که بهترین راه برای توصیف این فیلم است. در حالی که The Takeover قابل تماشا است، و مطمئناً می تواند مدتی بگذرد اگر در یک پایان (بسیار) سست باشید، نه هیجان انگیز است و نه چیزی برای جستجو.

زیرنویس فیلم The Takeover 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس The Takeover 2022 مشکل اصلی The Takeover این است که این یک فیلم هیجان انگیز است که قبلاً بارها و اغلب به روش های بسیار بهتری انجام شده است. فقط می توانم به تعدادی از هکرهای هیجان انگیز بهتر فکر کنم، از جمله شبکه (1995)، دشمن دولت (1998)، و اره ماهی (2001) به جز سه مورد، و در حالی که ممکن است تاریخ آنها توسط استانداردهای امروزی، تماشای آنها بسیار جالب تر است.

زیرنویس فیلم تصاحب 2022 مسئله این است که The Takeover هیچ تخیل یا اصالتی ندارد و هیچ استعداد خلاقانه ای ندارد. دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که شما انتظار دارید، هیچ پاکت نامه ای را فشار نمی دهد یا هیچ زمینه جدیدی را نمی شکند، و این بدان معنی است که هیچ انگیزه ای برای شیرجه رفتن و دادن وقت به آن وجود ندارد.

از نظر اکشن یا درام، کمی دویدن اینجا و آنجا، تعقیب و گریز عجیب با ماشین، چند صحنه از افراد جدی و/یا نگران به نظر می رسد و اتوبوس فراری وجود دارد. توالی اتوبوس مقداری خطر لحظه آخری را اضافه می کند، اما دوباره همه چیز بسیار عمومی است.

زیرنویس The Takeover 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس تصاحب 2022 نکته مثبت این است که بازیگران تا حد زیادی خوب هستند، با هالی مای برود بهترین عملکردش را در نقش مل انجام می‌دهد، اما واقعاً به هیچ‌کس کار هیجان‌انگیزی داده نمی‌شود و هیچ‌کس واقعاً به چالش کشیده نمی‌شود. همه کسانی که در فیلم نقش داشتند به فیلمنامه بهتری نیاز داشتند، اما به وضوح در دسترس نبود.

گاهی اوقات، احساس می‌کنم که فیلم می‌خواهد بهتر از آنچه هست باشد، و با شایستگی ساخته شده است، اما اینجا هیچ اتفاقی نمی‌افتد. اگر بزرگ‌ترین علاقه‌مند به هکرهای جهان نیستید و تمام فیلم‌های سایبری گذشته را خسته کرده‌اید، به خودتان لطف کنید و چیز دیگری تماشا کنید.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها