عرضه دوباره محصولات بانکهای ادغامی در تمام شعب
طبق اظهارات مدیر عامل بانک سپه با اجرای طرح ملی ادغام، امکان خدماتدهی به مشتریان بانکهای ادغامشده در برخی حوزهها مهیا شده و تعدادی از محصولات و خدمات بانکهای ادغامی طی هفتههای آینده در شعب بانک عرضه خواهد شد. به گزارش ایسنا، آیتاله ابراهیمی به اجرای موفقیتآمیز مهاجرت سیستمی بانکهای ادغامشده به سیستم جامع امید
طبق اظهارات مدیر عامل بانک سپه با اجرای طرح ملی ادغام، امکان خدماتدهی به مشتریان بانکهای ادغامشده در برخی حوزهها مهیا شده و تعدادی از محصولات و خدمات بانکهای ادغامی طی هفتههای آینده در شعب بانک عرضه خواهد شد.
به گزارش ایسنا، آیتاله ابراهیمی به اجرای موفقیتآمیز مهاجرت سیستمی بانکهای ادغامشده به سیستم جامع امید بانک سپه اشاره و اظهار کرد: بر اساس برنامهها در آینده نه چندان دور بانک سپه روز اتمام پروژه راهاندازی سیستم بانکداری متمرکز در سراسر شعب را جشن میگیرد. با تجهیز تمام شعب بانک سپه به سیستمی واحد، امکان عرضه خدمات با کیفیت و یکسان در زمان سریع به تمام مشتریان مهیا میشود.
وی ضمن تأکید بر عرضه دوباره برخی از محصولات و خدمات بانکهای ادغامی در سراسر شعب بانک سپه تصریح کرد: برای کمک به سودآوری بانک سپه تعدادی از بهترین محصولات و خدمات بانکهای ادغامی طی هفتههای آینده در شعب بانک به مشتریان عرضه خواهد شد.
او به برنامههای تحولی برای تبدیلشدن بانک سپه به بزرگترین بانک دیجیتال خاورمیانه اشاره کرد و گفت: بهمنظور تحقق این هدف در سال ۱۴۰۴ برنامهریزی کردهایم و در این برنامه سهم هر استان و واحدهای بانک مشخص شده است.
وی با بیان این مطلب که ارتقای بانک از شعبه کلید میخورد، از رؤسای شعب خواست در تمام حوزهها به مشتریان خدمات عرضه کنند و فعالیتهای شعبه صرفاً به اخذ سپرده و پرداخت تسهیلات محدود نشود.
ابراهیمی ضمن اشاره به افزایش ظرفیتهای بانک سپه بعد از ادغام در کنار برخی چالشها گفت: برای حفظ و ارتقای عنوان نخستین و بزرگترین بانک ایرانی باید از تمام تجارب و دستاوردهای بانکهای ادغامشده و سپه استفاده کنیم.
مدیرعامل بانک سپه به پیشتازی این بانک در عرضه خدمات و محصولات مختلف بانکی در سه دهه پیش اشاره و خاطرنشان کرد: بانک سپه استفاده از دستگاههای خودپرداز، چک طلایی، سپه چک و سایر محصولات بانکی را برای اولین بار در نظام بانکی کشور آغاز کرد.
طبق اعلام پایگاه اطلاعرسانی بانک سپه، وی که در جمع کارکنان بانک سپه استان خراسان رضوی سخن میگفت، با قدردانی از تمام مدیران و کارکنان این بانک در این استان، تصریح کرد: پرچمداری بانک سپه در نظام بانکی کشور هدف اصلی همه ماست و برای تحقق آن تکتک همکارانم در اقصی نقاط کشور بهویژه در استانهای مهم و بزرگ نظیر استان خراسان رضوی باید نقش محوری ایفا کنند.
او گفت: بخش قابلتوجهی از منابع این بانک به ۵۰۰ شرکت بزرگ تعلق دارد؛ برای حفظ و ارتقای روابط بانک با آنها نیازمند عرضه محصولات و خدمات ویژه به این مشتریان هستیم. در ساختار سازمانی جدید بانک سپه عرضه خدمات و محصولات متناسب با نیازها و سلیقههای مشتریان مختلف در نظر گرفته شده است و بر این اساس، خطوط کسب و کار حرفهای در بانک شکل خواهد گرفت.
وی بر لزوم تنوعبخشی خدمات و محصولات بانکی تأکید کرد و گفت: برای عرضه محصولات جدید واحدهای صف و ستاد باید تعامل دوجانبه و مستمر داشته باشند تا در طراحی آنها ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان، منافع بانک نیز مدنظر قرار گیرد.
او افزود: با اجرای طرح ملی ادغام امکان خدماتدهی به مشتریان بانکهای ادغامشده در برخی حوزهها مهیا شد، برای کمک به سودآوری بانک باید از این ظرفیتهای جدید با استفاده از تجارب کارکنان قدیمی به نحو مطلوب استفاده کنیم.
ابراهیمی با بیان این مطلب که آینده بانک به اجرای موفق طرحهای حوزه فناوری گره خورده است، گفت: با برنامهریزی، تلاش شبانهروزی و استفاده حداکثری از توانمندی نیروی انسانی بسیاری از طرحهای حوزه فناوری عملیاتی شده و با ادامه این روند در آینده نهچندان دور شاهد موفقیتهای چشمگیر بانک سپه در این حوزه خواهیم بود.
وی با تاکید بر اینکه هر شعبه بانک سپه در سراسر کشور باید همانند یک بنگاه اقتصادی اداره شود و رؤسا و کارکنان شعب باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، بر ضرورت حمایت واحدهای ستادی از شعب اشاره کرد و گفت: واحدهای ستادی ضمن فراهم کردن شرایط لازم برای موفقیت شعب باید به تحقق اهداف در حوزه وصول مطالبات، بازده کردن داراییها و امثال آنها توجه ویژه داشته باشند.
ضرورت رعایت اصول مشتریمداری
او گفت: خروجی تمام برنامهها و اقدامات بانک سپه باید عرضه خدمات باکیفیت، موردپسند مشتریان و سودآور برای بانک باشد و رعایت اصول مشتریمداری در بانک باید نهادینه شود؛ در کنار عرضه خدمات و محصولات مطلوب، تکریم اربابرجوع و رعایت اصول مشتری مداری، یکی از مؤلفههای فرهنگسازمانی بانک سپه محسوب میشود که باید بهصورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
شعب بانک ساماندهی میشوند
ابراهیمی بر لزوم ساماندهی و جانمایی مجدد شعب در سراسر کشور تأکید کرد و گفت: بعد از ادغام برای تسهیل و تسریع خدماترسانی به مشتریان باید با انتقال و جابهجایی شعب به جانمایی آنها در مکانهای پرتردد و فعال اقتصادی کمک کنیم.
بانک سپه نیروی مازاد ندارد
او با بیان اینکه بانک سپه نیروی مازاد ندارد، یادآور شد: تمام همکاران ما با خوشبینی نسبت به آینده در مسیر ارتقای دانش شغلی خود گام بردارند تا در آینده نهچندان دور بتوانند به اعتلای نام بانک سپه کمک کنند.
وی با بیان اینکه با توجه به برنامهها و چشماندازهای ترسیم شده برای بانک سپه و شرایط خدمتی تعداد قابلتوجهی از همکاران قدیمی در آینده به مدیران عملیاتی نیاز خواهیم داشت،
از تمام مدیران مجرب بانک سپه خواست با انتقال دانش شغلی و تجارب منحصربهفرد خود به همکاران جوان و جدید، در حوزه جانشین پروری و کمک به پیشرفت بانک تلاش مضاعف داشته باشند.
او در سفر دو روزه خود به استان خراسان رضوی از چند واحد تولیدی بزرگ بازدید کرد و با مدیران آنها در مورد راههای گسترش همکاریهای دوجانبه به تبادلنظر پرداخت و بر عزم جدی بانک سپه برای کمک به تحقق اهداف شعار رونق تولید و اشتغالزایی در کشور تأکید کرد و گفت: با توجه به نقش واحدهای تولیدی در اشتغالزایی و صادرات محصولات غیرنفتی در اقتصاد کشور، این بانک برنامههای ویژهای برای گسترش تعامل با آنها دارد.
انتهای پیام
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0