کد خبر : 7629
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱

فضای پویای جهاددانشگاهی بازوی کمکی استارت آپ ها است

فضای پویای جهاددانشگاهی بازوی کمکی استارت آپ ها است

مدیر یک مجموعه استارت‌اپی بابیان اینکه به حمایت معنوی مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی قم نیاز داریم، گفت: جهاد دانشگاهی قم فضایی پویا دارد و این امر به ما کمک بسیاری می‎کند؛ چون کار کردن در فضای پویا باعث ایجاد انگیزه می‌شود و این ایجاد انگیزه امتیازات لازم را برای ما ایجاد می‌کند.

فضای پویای جهاددانشگاهی بازوی کمکی استارت آپ ها است

مدیر یک مجموعه استارت‌اپی بابیان اینکه به حمایت معنوی مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی قم نیاز داریم، گفت: جهاد دانشگاهی قم فضایی پویا دارد و این امر به ما کمک بسیاری می‎کند؛ چون کار کردن در فضای پویا باعث ایجاد انگیزه می‌شود و این ایجاد انگیزه امتیازات لازم را برای ما ایجاد می‌کند.

مهندس علی‌اکبر پور فرخی، مدیر مجموعه استارت آپ مرسا، در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: با شیوع کرونا، استقبال مردم از فضای مجازی و اینترنت بیشتر شد ما نیز از این موقعیت استفاده کردیم و در حوزه‌ها مختلف این عرصه شروع به کار کردیم.

وی بیان کرد: برخی از استارت آپ‌هایی که فعالیت شان را شروع می‌کنند به خاطر هزینه‌های بالای تبلیغات دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند به خوبی استارتاپ خود را معرفی و بازاریابی کنند به همین خاطر در مجموعه مرسا پلتفرم ویدیویی را راه اندازی کردیم تا تبلیغات سایر پلتفرم‌های مجموعه را هم انجام دهیم.

وی اظهار کرد: سامانه پلتفرم اشتراک ویدیویی مشابه با آپارات و یوتیوب به نام سیما بین، پلتفرم سامانه فروشگاهی به نام ایران کالا که اکنون مشغول به فعالیت است و سیستم آموزش آنلاین دانشگاه آزاد را داریم.

مدیر مجموعه استارت آپ مرسا در رابطه با پلتفرم ویدئویی سیما بین تصریح کرد: برای افرادی که در این پلتفرم محتوا تولید و بارگذاری می‌کنند ارزش ایجاد کردیم و افراد با توجه به تعداد بازدیدی که از محتوایشان انجام می‌شود از هزینه‌ تبلیغاتی که در صفحه‌شان می‌شود مبلغی درآمدزایی دارند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل استقبال مردم از ویدیو برای تبلیغات از پلتفرم ویدئویی استفاده کردیم، بیان کرد: سیمابین روزانه حدود ۳ هزار و ماهانه حدود ۱۰ هزار بازدید دارد که برای تبلیغات و برند سازی بستری بسیار مفیدی است.

پور فرخی ادامه داد: به خاطر فعالیتی که سال‌های گذشته در مجموعه جهاد دانشگاهی داشتم با فضای کاری این مجموعه آشنایی داشتم به همین علت پیشنهاد این ایده را با مرکز نوآوری و شتاب دهی فناوری اطلاعات سلامت جهاد دانشگاهی قم مطرح کردم که آن‌ها نیز استفاده از حمایت‌ها، مشاوره‌ها و خدمات و فضای اشتراکی مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی را مطرح کردند و در حال حاضر ایده ما مورد پذیرش شورای این مرکز قرار گرفته است و از تیم‌های مستقر در مرکز نوآوری و شتاب دهی (منش) جهاد دانشگاهی قم هستیم.

وی بابیان اینکه به حمایت معنوی مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی قم نیاز داریم، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی قم فضایی پویا دارد و این امر به ما کمک بسیاری می‎کند؛ چون کار کردن در فضای پویا باعث ایجاد انگیزه می‌شود و این ایجاد انگیزه امتیازات لازم را برای ما ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه ابتدای شروع فعالیت هستیم حدود پنج نفر به صورت دائم و چهار نفر به صورت غیرحضوری در مجموعه فعالیت دارند که با گسترش کار، نیرو و فضای کاری را هم توسعه می‌دهیم.

شایان ذکر است که محور تمرکز مراکز نوآوری و شتاب دهی پرورش و توسعه ایده‌های کسب‌وکار است و صاحبان طرح‌های ارائه شده، پس از بررسی اولیه ایده، در صورت پذیرش جهت بهره‌برداری از حمایت‌های لازم، در این مرکز مستقر می‌شوند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها