کد خبر : 8563
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

نتایج روز سوم مسابقات والیبال قهرمانی آسیا/ فرار استرالیا از شکست مقابل چین

نتایج روز سوم مسابقات والیبال قهرمانی آسیا/ فرار استرالیا از شکست مقابل چین

تیم ملی والیبال ایران با شکست دادن پاکستان به عنوان صدرنشین گروهش به دور بعد صعود کرد.  آخرین روز مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز(سه‌شنبه) با هشت دیدار به میزبانی شهر چیبا در کشور ژاپن پیگیری شد. تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در این مرحله و از ساعت پنج بامداد

نتایج روز سوم مسابقات والیبال قهرمانی آسیا/ فرار استرالیا از شکست مقابل چین

تیم ملی والیبال ایران با شکست دادن پاکستان به عنوان صدرنشین گروهش به دور بعد صعود کرد.

 آخرین روز مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز(سه‌شنبه) با هشت دیدار به میزبانی شهر چیبا در کشور ژاپن پیگیری شد. تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در این مرحله و از ساعت پنج بامداد به وقت ایران به مصاف پاکستان رفت.

ملی‌پوشان والیبال ایران در این مسابقه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۵ پاکستان را شکست دادند تا با سه برد متوالی و کسب ۹ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه B به مرحله بعد صعود کنند.

در دیگر دیدارهای برگزار شده در روز سوم این رقابت‌ها، تیم ملی استرالیا به مصاف چین رفت. استرالیا که با نتیجه ۲ بر ۱ از چین عقب بود توانست به بازی برگردد و چین را شکست دهد.

نتایج روز سوم مسابقات قهرمانی آسیا:

پاکستان ۰ – ۳ ایران

کویت ۳ – ۱ ازبکستان

قطر ۳  – ۰ بحرین

قزاقستان ۰ – ۳ عربستان‌سعودی

تایلند ۳ – ۱ هنگ‌کنگ

چین‌تایپه ۳ – ۱ کره‌جنوبی

چین ۲ – ۳ استرالیا

 ژاپن ۳ – ۰ هند

به گزارش ایسنا، تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا فردا(چهارشنبه) استراحت دارند و ادامه مسابقات از روز پنج‌شنبه پیگیری خواهد شد. در مرحله دوم این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم چهار گروه مقدماتی در دو گروه E و F به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های سوم و چهارم گروه‌های مرحله مقدماتی نیز در دو گروه G و H با هم مسابقه می‌دهند.

بدین ترتیب ملی‌پوشان ایران در مرحله دوم با تیم‌های پاکستان، چین تایپه و کره‌جنوبی در گروه F هم گروه شدند. والیبال ایران باید برای صعود به دور بعد مقابل کره جنوبی و چین تایپه بازی کند. مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور ۱۶ تیم از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه در ژاپن پیگیری می‌شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها