کد خبر : 124650
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱

23 زندانی کرمانشاه آزاد شدند

23 زندانی کرمانشاه آزاد شدند

ایسنا/کرمانشاه طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری 23 نفر از زندانیان زندان مرکزی کرمانشاه در قالب طرح نذر هشتم از زندان آزاد شدند. پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه آزادسازی این تعداد زندانی از محل کمک های یک خیر و اتاق اصناف کرمانشاه بوده، اظهار کرد: اخیرا یک خیر اهل

23 زندانی کرمانشاه آزاد شدند

ایسنا/کرمانشاه طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری 23 نفر از زندانیان زندان مرکزی کرمانشاه در قالب طرح نذر هشتم از زندان آزاد شدند.

پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه آزادسازی این تعداد زندانی از محل کمک های یک خیر و اتاق اصناف کرمانشاه بوده، اظهار کرد: اخیرا یک خیر اهل تهران با واریز 300 میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان کرمانشاه، درخواست آزادسازی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد استان را داشته است.

وی افزود: ستاد دیه استان هم از محل این کمک توانست 15 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را از زندان مرکزی کرمانشاه آزاد کند.

رئیس کل دادگستری استان به مشارکت اتاق اصناف هم برای آزادسازی تعدادی از زندانیان استان اشاره کرد و گفت: هشت زندانی هم با کمک اتاق اصناف کرمانشاه آزاد شدند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از این دو اقدام خیرخواهانه، اعلام کرد: با کمک های انجام شده، در آستانه سال نو تعداد 23 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد کرمانشاه به آغوش خانواده خود بازگشتند تا لحظه تحویل سال جدید را در کنار خانواده هایشان باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها