کد خبر : 201868
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳

3 بازی یوبی سافت به طور انحصاری به نتفلیکس می آیند

3 بازی یوبی سافت به طور انحصاری به نتفلیکس می آیند

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay یوبی سافت و نتفلیکس همکاری جدیدی را اعلام کردند که در آن یوبی سافت سه فرنچایز خود را در پلتفرم استریم در دسترس قرار می دهد. در پخش زنده رسمی Ubisoft Forward امروز، تیم Ubisoft از یکی از شرکای جدید خود، Netflix، در صحنه مجازی استقبال

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay یوبی سافت و نتفلیکس همکاری جدیدی را اعلام کردند که در آن یوبی سافت سه فرنچایز خود را در پلتفرم استریم در دسترس قرار می دهد.

در پخش زنده رسمی Ubisoft Forward امروز، تیم Ubisoft از یکی از شرکای جدید خود، Netflix، در صحنه مجازی استقبال کرد تا چند بازی جدید را معرفی کند. مایک وردو، معاون بازی‌های نتفلیکس، در مورد ادامه همکاری بین یوبی سافت و نتفلیکس صحبت کرد که سه بازی جدید را به پلتفرم استریم ارائه می‌کند. بازی‌های اعلام‌شده دنباله‌های Valiant Hearts و Mighty Quest برای Epic Loot و همچنین عنوان دیگری از Assassin’s Creed هستند.

3 Ubisoft Games Are Coming Exclusively to Netflix

نتفلیکس در نوامبر سال گذشته با معرفی پنج بازی شروع به ارائه بازی های موبایلی برای مشتریان استریم کرد. عناوین عرضه اولیه شامل دو بازی Stranger Things بود که بر اساس بازی محبوب Netflix Original با همین نام ساخته شده‌اند. نتفلیکس هنوز نتوانسته در بازار بازی سر و صدا ایجاد کند، اما مطمئناً به این زودی متوقف نخواهد شد. یوبی سافت در طول سفر خود به بازی‌ها، که شامل انتشار DLC Stranger Things در Far Cry می‌شود، شریک نزدیکی با نتفلیکس بوده است.

قرار است سه بازی انحصاری نتفلیکس از سه فرنچایز مجزای یوبی سافت ارائه شود: Valiant Hearts، Mighty Quest و Assassin’s Creed. در حالی که هنوز چیزهای زیادی برای معرفی در مورد این بازی ها وجود دارد، وردو جزئیات کلیدی را در مورد آنها فاش کرد. مهمتر از همه، همه آنها برای مشترکین نتفلیکس رایگان خواهند بود و هیچگونه تبلیغات یا تراکنش های کوچک بحث برانگیزی وجود نخواهد داشت. اولین آنها، دنباله Valiant Hearts، قرار است در ژانویه 2023 منتشر شود و بازی جدید Mighty Quest در اواخر سال 2023 منتشر شود. هنوز تاریخ انتشاری برای عنوان Assassin’s Creed وجود ندارد.

Valiant Hearts 2 جانشین بازی Ubisoft’s Valiant Hearts: The Great War است که یک بازی ماجراجویی با الهام از LucasArts است. به گفته نتفلیکس، این بازی توسط تیمی که پشت سر بازی اصلی بود، که یکی از بهترین بازی‌های جنگ جهانی اول بود، در حال توسعه است. مشخص نیست که آیا این دنباله قرار است در جنگ جهانی اول اتفاق بیفتد یا به موضوع جنگ جهانی دوم ادامه دهد. نتفلیکس چیز زیادی در مورد جانشین این اکشن ماجراجویی فاش نکرد – یا همانطور که نتفلیکس دوست دارد نامش را بگذارد، ماجراجویی هک اند اسلش با الهام از سرکش – جستجوی توانا برای غارت حماسی.

در نهایت، سومین بازی، و مسلماً جالب‌ترین بازی از این سه، عنوان جدید Assassin’s Creed خواهد بود. این بازی هنوز عنوانی ندارد و بسیاری از آن هنوز در دست بررسی هستند، اما چیزی که طرفداران می‌دانند این است که همزمان با عرضه سری‌های تلویزیونی زنده Assassin’s Creed Netflix خواهد بود – اگرچه هیچکدام هنوز تاریخ انتشاری ندارند. همه بازی‌ها از طریق برنامه Netflix یافت می‌شوند، که اکنون تب بازی‌های خاص خود را دارد و می‌توانید از طریق فروشگاه App یا Google Play دانلود کنید.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها