افتتاح ۲۱ کلاس درس در بروجرد با مشارکت خیرین
مدیرکل نوسازی مدارس لرستان از افتتاح ۲۱ کلاس درس در شهرستان بروجرد با مشارکت خیرین خبر داد. امیر غفورینژاد در مراسم افتتاح این مدارس که هجدهم شهریور ماه برگزار شد، اظهار کرد: امروز ۲۱ کلاس درس در قالب ۶ واحد آموزشی با ۳۰۰۰ مترمربع زیربنا و با مشارکت خیرین ارجمند مدرسهساز در مناطق کمبرخوردار
مدیرکل نوسازی مدارس لرستان از افتتاح ۲۱ کلاس درس در شهرستان بروجرد با مشارکت خیرین خبر داد.
امیر غفورینژاد در مراسم افتتاح این مدارس که هجدهم شهریور ماه برگزار شد، اظهار کرد: امروز ۲۱ کلاس درس در قالب ۶ واحد آموزشی با ۳۰۰۰ مترمربع زیربنا و با مشارکت خیرین ارجمند مدرسهساز در مناطق کمبرخوردار شهرستان بروجرد و بخش اشترینان افتتاح شد که برای ساخت آنها بیش از ۱۲ میلیارد تومان سرمایهگذاری شده است.
وی ضمن تشکر از همه خیرین مدرسهساز از زحمات و حسن نظر شرکت خودرو سازی عظام خودروی بروجرد بهطور خاص قدردانی کرد و افزود: امروز ۶ مدرسه تحویل آموزش و پرورش شده که از این میزان دو پروژه ۶ کلاسه با همیاری مدیران شرکت مزبور انجام پذیرفت که نشان از حس مسئولیتپذیری این عزیزان در انجام وظایف اجتماعی دارد.
غفورینژاد تأکید کرد: غلبه بر مشکلات موجود در بحث فضاهای آموزشی با اعتبارات محدود دولتی خیلی مشکل است اما مشارکت خیرین، نایل شدن به این هدف را برای سیستم آموزش و پرورش کشور در دسترستر قرار میدهد و ما از شرکتها و کارخانهها که امکان سرمایهگذاری در این بخش را دارند دعوت میکنیم برای ساخت مدرسه برای نوباوگان و عزیزان دانشآموزان در مناطق محروم و کم برخوردار، آستین همت را بالا بزنند.
مدیرکل نوسازی مدارس استان با قدردانی از فعالیتهای مجمع خیرین مدرسهساز گفت: قدمهای موثر این مجمع موجب برکات زیادی شده که ماحصل آن افتتاح ۲۳۸ کلاس درس در قالب ۷۴ واحد آموزشی، تنها در نیمه نخست سال جاری بوده است.
در ادامه رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسهساز گفت: از سال ۱۳۷۸ تاکنون بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان وجه نقد، خیرین مدرسه ساز برای ساخت مدرسه در لرستان هزینه کردهاند و امروز هم شاهد به ثمر نشستن کار نیک یکی از همین عزیزان هستیم.
وی افزود: تلاشهای ما در بحث فراهم آوردن زیرساختهای آموزشی کماکان و با قدرت ادامه دارد اما عمق محرومیت به حدی زیاد است که نیازمند مشارکت آحاد مردم در این کار عامالمنفعه و خداپسندانه هستیم.
منبع: ايسنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0