کد خبر : 202440
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷

Apple AirPods Pro 2 اولین آپدیت سیستم عامل را دریافت کرد

Apple AirPods Pro 2 اولین آپدیت سیستم عامل را دریافت کرد

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena هدفون Apple AirPods Pro 2 TWS که اوایل ماه جاری رونمایی شد و دیروز به فروش رسید، اولین آپدیت سیستم عامل خود را دریافت کرد. سیستم عامل جدید دارای شماره نسخه 5A377 است و یادداشت‌های انتشار می‌گویند که با رفع اشکال و «پیشرفت‌های دیگر» ارائه می‌شود،

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena هدفون Apple AirPods Pro 2 TWS که اوایل ماه جاری رونمایی شد و دیروز به فروش رسید، اولین آپدیت سیستم عامل خود را دریافت کرد.

سیستم عامل جدید دارای شماره نسخه 5A377 است و یادداشت‌های انتشار می‌گویند که با رفع اشکال و «پیشرفت‌های دیگر» ارائه می‌شود، اما ما نمی‌دانیم چه باگ‌هایی با این به‌روزرسانی برطرف می‌شوند و چه مواردی بهبود می‌یابد.

Apple AirPods Pro 2 receive first firmware update

به‌روزرسانی‌های میان‌افزار در AirPods معمولاً هنگام شارژ شدن و در محدوده بلوتوث آیفون، آی‌پد یا مک شما ارائه می‌شوند و هیچ راه استانداردی برای نصب دستی به‌روزرسانی‌ها وجود ندارد، بنابراین باید منتظر بمانید تا به‌روزرسانی روی دستگاه شما برسد. گوشی

با این حال، اگر نمی‌دانید AirPods شما دارای چه سیستم‌افزاری است، مطمئن شوید که iPhone/iPad شما آخرین نسخه سیستم‌عامل را اجرا می‌کند، برنامه Settings را باز کنید و به Bluetooth > AirPods بروید. اکنون روی دکمه «اطلاعات بیشتر» که با «i» مشخص شده است ضربه بزنید و به قسمت «درباره» بروید تا نسخه سیستم عامل را پیدا کنید.

در مک، روی لوگوی اپل از منوی اپل گزینه کلیک کنید و «اطلاعات سیستم» را انتخاب کنید. اکنون روی “Bluetooth” کلیک کنید و زیر AirPods خود را برای نسخه سیستم عامل جستجو کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها