کد خبر : 208663
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲

Call of Duty: Modern Warfare II و Warzone 2.0 Season 02 Reloaded در 15 مارس عرضه می شود.

Call of Duty: Modern Warfare II و Warzone 2.0 Season 02 Reloaded در 15 مارس عرضه می شود.

فصل 02 Reloaded در 15 مارس برای بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare II و Call of Duty: Warzone 2.0 عرضه می‌شود. به‌روزرسانی میان‌فصل، با معرفی Special Ops Raid Episode 02، نقشه چند نفره Himmelmatt Expo 6v6، چالش‌های جدید Camo، یک سلاح کاربردی رایگان جدید و موارد دیگر در هر دو بازی، به اقدامات حماسی

فصل 02 Reloaded در 15 مارس برای بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare II و Call of Duty: Warzone 2.0 عرضه می‌شود. به‌روزرسانی میان‌فصل، با معرفی Special Ops Raid Episode 02، نقشه چند نفره Himmelmatt Expo 6v6، چالش‌های جدید Camo، یک سلاح کاربردی رایگان جدید و موارد دیگر در هر دو بازی، به اقدامات حماسی از ابتدای فصل ادامه می‌دهد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\1.jpg

Raid Episode 02، Himmelmatt Expo، حالت های مهمانی بیشتر

مهارت‌های خود را در یک Raid جدید مشترک آزمایش کنید، یک اقامتگاه زمستانی شگفت‌انگیز را در Himmelmat کشف کنید، و با حالت‌های مهمانی چند نفره جدید رها شوید.

Atomgrad Raid اپیزود 02: با دو بازیکن دیگر تیم تشکیل دهید و نقش کاپیتان پرایس، فرح و گاز را به عهده بگیرید و آنها مأموریت جدیدی را برای شناسایی و به دست آوردن یک کلاهک مرگبار آغاز کنند. اپراتورها باید از طریق تله های مرگبار و افزایش مقاومت دشمن در هنگام بالا رفتن از سیلو موشک عبور کنند.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\2.jpg

به عنوان بخشی از به‌روزرسانی میان‌فصل، هر کسی که مالک Modern Warfare® II باشد، می‌تواند به Raids دسترسی داشته باشد. Raid Assignments دیگر برای دسترسی لازم نیست. بازیکنانی که اپیزود 02 را با موفقیت به پایان می‌رسانند، می‌توانند با نسخه Veteran Raid روبرو شوند و پاداش‌های بیشتری برای مقابله با این ماموریت در برابر شانس‌های بیشتر ارائه کنند.

Himmelmatt Expo (6v6): در نمایشگاه Himmelmatt، یک نقشه هسته چند نفره جدید که در دامنه کوه اروپایی تنظیم شده است، مستقر شوید. نبرد در مرکز رویداد اصلی و درگیری در خیابان های پوشیده از برف اطراف امکانات مجلل این خلوت زمستانی. به دنبال Himmelmatt Expo در چرخش پخش سریع و لیست های پخش ویژه در طول فصل 02 بارگذاری مجدد بگردید.

ژاکت زمستانی خود را تهیه کنید و برای اعزام به این خلوتگاه شرکتی شگفت انگیز در کوه های آلپ سوئیس آماده شوید. با این حال، شرکت کنندگان در نشست آتی نفت و گاز 2023 باید ورود خود را به تعویق بیندازند زیرا درگیری بین نیروهای SpecGru و KorTac در سایت رخ می دهد.

نمایشگاه Himmelmatt از چهار حوزه اصلی تشکیل شده است:

C:\Users\mohammad\Downloads\1\3.jpg

مرکز رویداد: مرکز رویداد تقریباً نیمی از نقشه را اشغال می کند، یک ساختمان بزرگ که خدمات پذیرایی را در خود جای داده است، یک اتاق کنفرانس، سالن استراحت و یک تراس. این سازه از دو سطح تشکیل شده است: طبقه اصلی که از میزهای پذیرش در دو طرف ساختمان و از طریق تراس عبور می کند و طبقه پایین منتهی به اتاق کنفرانس.

جاده‌های اصلی: جاده‌ها به ورودی‌های بالا و پایین مرکز رویداد منتهی می‌شوند و وسایل نقلیه پارک شده در سرتاسر آن پراکنده هستند. از میدان جنوبی، می توان از سونا و به سمت رستوران دید، در حالی که اپراتورها در خیابان شمالی از منظره ای مشابه بر سونا و در برابر دشمنانی که از استخر بیرون می آیند لذت می برند. در صورت نیاز از کامیون ها و وسایل نقلیه مختلف در اینجا برای پوشش استفاده کنید و در صورت دریافت اطلاع از رگه دشمن در داخل، حتماً مسابقه دهید.

رستوران: اگرچه در مقایسه با مرکز رویداد کوچک است، اما با این وجود، رستوران موقعیت مهمی را در نقشه اشغال می کند، با چندین حالت بازی که هدف خود را در یا نزدیک ساختمان قرار می دهند.

استخر و سونا: سونا با توجه به موقعیت آن در کنار نقشه و ساختمان های چمباتمه ای که پوشش محکمی ایجاد می کند، مسیر تا حدودی ایمن تری را هنگام سفر در فضای باز ارائه می دهد. اگر باید از منطقه استخر عبور کنید، از اسپرینت تاکتیکی خود برای عبور سریع استفاده کنید. در غیر این صورت، شما در معرض خطر تبدیل شدن به یک اردک نشسته در یک روز سرد زمستانی هستید.

Himmelmatt Expo Spawns:

با تخم ریزی در بالای نقشه، اپراتورهای SpecGru می توانند فوراً به سالن شمالی بپیوندند یا از مسیر دور به سمت استخر، رستوران و سونا ادامه دهند.

نیروهای KorTac در نوک جنوبی نقشه، رو به مرکز رویداد، جایی که پیام های خوشامدگویی آن را به زبان های مختلف مشاهده خواهید کرد، وارد می شوند. هنگام شروع مسابقه در اینجا، اپراتورها چندین گزینه دارند: مستقیماً از ورودی های دودری منتهی به لابی هجوم بیاورید – از آنجا به سالن، تراس یا اتاق کنفرانس بروید – از ورودی دو دری منتهی به سالن بروید یا بمانید. در فضای باز، در اطراف ساختمان اصلی به سمت استخر و سونا پیچیده شده است.

در یک نقشه بزرگتر مانند Himmelmatt Expo، مهم است که احساس کنید چه زمانی باید وارد شوید و حمله کنید و چه زمانی بهتر است از موقعیت خود دفاع کنید. بیش از حد تهاجمی حرکت کنید و در حین حمل و نقل حذف خواهید شد. بیش از حد معطل بمانید، و خطر از دست دادن عمل را دارید. هرچه بیشتر نقشه را بازی کنید، غرایز شما واضح تر می شود. برای نکات و ترفندهای بیشتر، شیرجه عمیق را در وبلاگ راهنمای نقشه نمایشگاه Himmelmatt بررسی کنید.

حالت های مهمانی جدید را پخش کنید

پس از انتشار مجدد Infected، Gun Game و Grind برای Modern Warfare II، فصل 02 Reloaded سه حالت مهمانی دیگر را از تاریخ نزدیک به دو دهه Call of Duty حذف می کند:

Drop Zone: Drop Zone را بگیرید و نگه دارید تا در این حالت تیمی پر هرج و مرج امتیاز کسب کنید. به ازای هر 15 ثانیه که Drop Zone اشغال می شود، یک بسته مراقبت حاوی Killstreak در مجاورت رها می شود. این باعث می‌شود چرخش به Drop Zone بعدی اولویت بالایی داشته باشد، بنابراین می‌توانید در اسرع وقت وارد آن بسته‌ها شوید و شروع به کسب درآمد کنید.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها