کد خبر : 197523
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

Ghostbusters Genesis Mod بالاخره وینستون را به بازی اضافه کرد

Ghostbusters Genesis Mod بالاخره وینستون را به بازی اضافه کرد

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي پس از بیش از سی سال، گروهی از توسعه دهندگان در حال تصحیح بزرگترین اشتباهات با نسخه سگا جنسیس بازی Ghostbusters هستند. به لطف موفقیت بخش راه‌اندازی مجدد، بخشی از دنباله آن که در سال 2021 «شکارچیان ارواح پس از مرگ» بود، کلمبیا پیکچرز

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي پس از بیش از سی سال، گروهی از توسعه دهندگان در حال تصحیح بزرگترین اشتباهات با نسخه سگا جنسیس بازی Ghostbusters هستند.

به لطف موفقیت بخش راه‌اندازی مجدد، بخشی از دنباله آن که در سال 2021 «شکارچیان ارواح پس از مرگ» بود، کلمبیا پیکچرز این مجموعه را با فیلم دیگری که توسط جیسون رایتمن در حال نگارش است، یک سری جدید نتفلیکس و دو بازی ویدیویی «شکارچیان روح» که در حال توسعه هستند.

Ghostbusters Genesis Mod Finally Adds Winston to the Game

این اولین باری نیست که سریال کمدی در رسانه های مختلف پخش می شود. در سال 1990، Ghostbusters برای سگا جنسیس در زمانی که این برند در همه جا حضور داشت منتشر شد. پلتفرمر از قسمت پشتی دنباله 1989 خارج شد و به بازیکنان اجازه داد تا در نقش ری استانتز، پیتر ونکمن یا اگون اسپنگلر بازی کنند، زیرا آنها ارواح فیلم ها را شکار می کردند و نیویورک را نجات می دادند. بازی موفق بود، اگرچه یک حذف بزرگ از بازی وجود داشت. وینستون زدمور

گروهی از توسعه دهندگان فاش کردند که در حال کار بر روی هک رام جنسیس اصلی هستند که به عنوان چهارمین شخصیت قابل بازی به Zeddemore اضافه خواهد شد. تیم متشکل از BillyTime، Master Linkuei و Danilo Dais سخت کار می‌کنند تا نه تنها وینستون را در یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی Ghostbusters بگنجانند، بلکه ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را به شخصیت بدهند. در ویدیوی WIP در یوتیوب، تیم نشان می‌دهد که جدیدترین Ghostbuster قوی‌تر است و می‌تواند بالاتر از بقیه بپرد و با لباس آبی از Ghostbusters 2 به عنوان یک یونیفرم جایگزین خواهد آمد.

 

این تیم مشتاق است تاکید کند که اگرچه وینستون جای اگون را در صفحه انتخاب شخصیت می گیرد، اما او پوسته هیچ یک از شخصیت های دیگر نیست و از ابتدا کدگذاری شده است. این در حال حاضر یک تلاش در حال انجام است، اما تیم توسعه‌دهندگان در حال کار بر روی آخرین کارهایی هستند، مانند پر کردن پرتره‌های نگهدارنده مکان که در ویدیو دیده می‌شود.

عجیب به نظر می رسد که زدمور، که مورد علاقه شدید طرفداران است، در یک بازی جنسیس 32 ساله کنار گذاشته شد. اما به خوبی گزارش شده است که در طول پیش تولید اولین فیلم Ghostbusters، شخصیت وینستون نقش بزرگ تری در این فرنچایز داشت اما پس از انصراف بازیگر ادی مورفی و جایگزینی ارنی هادسون، از کار حذف شد. در چهار دهه پس از اولین حضور خود، هادسون بیشتر نقش اصلی را در این سریال بر عهده گرفت. هادسون حتی چند ماه قبل از اعلام رسمی Illfonic اجازه داد درباره Spirits Unleashed لغزش پیدا کند.

وضعیت هادسون با بازی Ghostbusters Spirits Unleashed که قرار است در سال 2022 برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه شود، تثبیت خواهد شد. داستان حول محور زدمور (با صداپیشگی هادسون) می‌چرخد که افراد جدیدی را استخدام می‌کند و آنها را در هنر نابود کردن ارواح آموزش می‌دهد، در حالی که شکارچیان اصلی برای لذت بردن از دوران بازنشستگی شروع می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها