کد خبر : 208649
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

Oppo Find N2 Flip به هند می آید

Oppo Find N2 Flip به هند می آید

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena اوپو سرانجام سه ماه پس از پرده برداری چینی ها و چهار هفته پس از شروع کار جهانی ، Find N2 را در هند معرفی کرد. این گوشی در یک قوچ 8 گیگابایتی و پیکربندی ذخیره سازی 256 گیگابایتی و دو رنگ – بنفش و سیاه

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena اوپو سرانجام سه ماه پس از پرده برداری چینی ها و چهار هفته پس از شروع کار جهانی ، Find N2 را در هند معرفی کرد. این گوشی در یک قوچ 8 گیگابایتی و پیکربندی ذخیره سازی 256 گیگابایتی و دو رنگ – بنفش و سیاه قرار دارد.

قیمت Find N2 Flip در کشور جنوب آسیا INR89،999 است که به 1100 دلار/1،025 یورو تبدیل می شود.

Find N2 Flip اولین تاشو توسط این شرکت است که با خانواده Samsung Galaxy Z Flip در بازارهای بین المللی رقابت خواهد کرد. این صفحه دارای یک صفحه پوشش بزرگ است که برای قاب بندی سلفی با دوربین اصلی ، شارژ سریع 44W برای باتری نسبتاً 4،300 میلی آمپر ساعتی و یک تنظیم دوربین جامد بسیار عالی است.

قیمت Oppo Foldable دلیل اصلی تردید ما برای توصیه آن در بررسی خود بود. ماه گذشته با 999 یورو وارد شد ، اما اکنون می توان آن را در خرده فروشان شخص ثالث مانند Amazon UK و Aliexpress ارزان تر یافت.

کاربران در هند می توانند پس از ورود دستگاه در 17 مارس ، با تخفیف و مبادلات فوری ، با تخفیف و مبادلات فوری ، به 10،000 INR بر دست یابند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها