کد خبر : 197639
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

Starfield Modders در حال آماده شدن برای رفع اشکالات بازی هستند

Starfield Modders در حال آماده شدن برای رفع اشکالات بازی هستند

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay ممکن است Starfield هنوز منتشر نشده باشد، اما انجمن مودینگ در حال سازماندهی یک پچ انجمن در انتظار راه اندازی باگی است. یک وصله انجمن Starfield توسط مددکاران آینده Starfield با پیش بینی اشکالاتی که به طور بدنامی در بازی های Bethesda فراگیر هستند، سازماندهی می

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay ممکن است Starfield هنوز منتشر نشده باشد، اما انجمن مودینگ در حال سازماندهی یک پچ انجمن در انتظار راه اندازی باگی است.

یک وصله انجمن Starfield توسط مددکاران آینده Starfield با پیش بینی اشکالاتی که به طور بدنامی در بازی های Bethesda فراگیر هستند، سازماندهی می شود. اگرچه انتظار نمی‌رود Starfield تا سال آینده منتشر شود، جامعه مودینگ در حال آماده‌سازی زودتر از موعد است تا به سرعت یک پچ انجمن را برای رسیدگی به مهم‌ترین مسائلی که ممکن است در زمان راه‌اندازی وجود داشته باشد، انجام دهد.

Starfield Modders Are Already Preparing to Fix The Game’s Bugs

Starfield بیش از هفت سال است که مدت کوتاهی پس از انتشار Fallout 4 در سال 2015 توسط Bethesda، در حال توسعه است و در حال شکل گیری است که به یک RPG علمی تخیلی عظیم تبدیل می شود که سیارات متعددی را در بر می گیرد و در عین حال دارای گیم پلی فضایی نیز می باشد. Bethesda به خاطر بازی‌های RPG جاه‌طلبانه‌اش مانند فرنچایزهای Fallout و The Elder Scrolls مشهور است، اگرچه مقیاس و پیچیدگی باعث شده است که بازی‌های Bethesda شهرت کمتری کسب کنند: آنها اغلب با بسیاری از باگ‌ها و اشکالات در زمان انتشار مواجه می‌شوند. . تا حدی به دلیل این مشکل است که بازی‌های Bethesda معمولاً دارای انجمن‌های اصلاح‌کننده بسیار قوی هستند که وقتی صحبت از رفع مشکلات بازی، اصلاح گیم‌پلی و افزودن ویژگی‌های جدید به میان می‌آید، امور را به دست خود می‌گیرند.

وصله انجمن Starfield دارای دامنه ای شبیه به حالت های رفع اشکال برای Skyrim و Fallout خواهد بود و به جای افزودن محتوای جدید بر اصلاح خطاها و اشکالات متمرکز خواهد بود. این مد به دنبال تصحیح اشیاء نابجا، خطاهای اسکریپت، کوئست های شکسته، اکسپلویت های شکستن بازی، ویژگی های از دست رفته در داده های بازی و اشتباهات املایی است. سازمان‌دهندگان پچ به صراحت اعلام کرده‌اند که محتوای جدیدی مانند کوئست‌ها یا آیتم‌های جدید اضافه نمی‌کند، تغییرات تعادلی را خارج از خطاهای بسیار آشکار ایجاد نمی‌کند، یا هیچ گونه ترفند دیگری که برخلاف دیدگاه اصلی بازی باشد، ایجاد نخواهد کرد. پچ انجمن در Nexus Mods و GitHub میزبانی خواهد شد و رایگان و منبع باز خواهد بود.

Starfield - gametplay.com

از آنجایی که استارفیلد از موتور خلقت Bethesda استفاده مجدد خواهد کرد، موددرهایی که از Fallout 4 و The Elder Scrolls V: Skyrim می‌آیند، امیدواریم روش‌های مشابهی برای ایجاد تغییرات در دسترس داشته باشند. بازی‌های Bethesda در طول تاریخ بسیار مود پسند بوده‌اند، حتی به The Elder Scrolls: Arena مربوط به سال 1994 که ده‌ها مود موجود در Nexus Mods دارد. در اقدامی دیگر برای تقویت جامعه مودینگ، Bethesda گفته است که Starfield از مودها در Xbox Series X/S و همچنین PC پشتیبانی می‌کند و در نهایت شکاف محتوا را بین گیمرهای کنسول و رایانه شخصی پر می‌کند.

اگرچه انتظار برای استارفیلد هنوز به پایان نرسیده است، اما این واقعیت که این بازی در حال حاضر جامعه مودینگ را به خود جذب کرده است، نویدبخش موفقیت آینده آن است. مدها به همراه بسیاری از عناوین دیگر از جنبه‌های مهم بازی‌های بتسدا بوده‌اند و جان تازه‌ای را به بازی‌ها بخشیده و طول عمر آن‌ها را برای سال‌ها فراتر از به‌روزرسانی نهایی افزایش داده‌اند. بدون کار سخت موددرهای با استعداد، امروزه افراد بسیار کمتری می‌توانند عناوین قدیمی‌تری مانند The Elder Scrolls III: Morrowind را بازی کنند.

Starfield قرار است در سال 2023 برای PC و Xbox Series X/S عرضه شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها