کد خبر : 206068
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴

Vanilla Oppo Find X6 نیز با سه دوربین 50 مگاپیکسلی عرضه می شود

Vanilla Oppo Find X6 نیز با سه دوربین 50 مگاپیکسلی عرضه می شود

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena مجموعه‌ای از آدمک‌های Samsung Galaxy S23، S23+ و S23 Ultra در مقابل دوربین قدم زدند و همانطور که انتظار داشتید، تصاویر بلافاصله آنلاین شدند. آدمک‌ها طرحی را که در نشت‌های رندر قبلی دیده بودیم تأیید می‌کنند. گالری فاش شده هر سه مدل را در کنار هم

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena مجموعه‌ای از آدمک‌های Samsung Galaxy S23، S23+ و S23 Ultra در مقابل دوربین قدم زدند و همانطور که انتظار داشتید، تصاویر بلافاصله آنلاین شدند. آدمک‌ها طرحی را که در نشت‌های رندر قبلی دیده بودیم تأیید می‌کنند.

گالری فاش شده هر سه مدل را در کنار هم سیاه و سفید نشان می دهد. همانطور که انتظار می رفت، جزیره دوربین گلکسی S23 و S23+ چشمگیرترین تغییر قابل مشاهده است. صفحه مشترک زیر از بین رفته است و اکنون هر لنز به صورت جداگانه بیرون می آید.

ماه گذشته، مشاور دیجیتال چت استیشن پیشنهاد کرد Oppo Find X6 Pro دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود و امروز متوجه شدیم که Find X6 وانیلی با آن مطابقت دارد.

بر اساس این گزارش، دوربین اصلی از سنسور 1 اینچی سونی IMX989 صرف‌نظر می‌کند و دوربین کوچک‌تر اما همچنان توانمند سونی IMX890 با دیافراگم f/1.8 با OIS را به ارمغان می‌آورد. راه اندازی دوربین Find X6 نیز با Hasselblad توسعه داده شده است و دارای MariSilicon X NPU خواهد بود.

اگر تنظیمات دوربین اصلی آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که در چندین گوشی Oppo، از جمله Find N2 تاشو و سری Reno9 Pro – هم در پلاس و هم معمولی، یکسان است.

جزئیات زیادی در مورد دو دوربین 50 مگاپیکسلی دیگر وجود ندارد، اما افشاگر ادعا می‌کند که یکی از دوربین‌های عکاسی با زاویه فوق عریض است. در مقابل، دیگری به‌عنوان «پریسکوپ پایه» ترجمه می‌شود و ما فقط می‌توانیم فرض کنیم که منظورشان بزرگ‌نمایی تله‌فوتو کلاسیک ۲ تا ۳ برابری است، مانند Find X5 قبلی.

ضخامت این گوشی در پایه 9.2 میلی متر، در دوربین 12.3 میلی متر و وزن آن 207 گرم خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها