WWE 2K22 باید برای نگه داشتن خالکوبی های رندی اورتون در بازی هزینه می کرد

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay کاترین الکساندر، هنرمندی که خالکوبیهای امضای رندی اورتن را طراحی کرده است، برای تصویر آنها در WWE 2K22 غرامت پرداخت شده است. هنرمند پشت خالکوبی بازوی سوپراستار دبلیو دبلیو ای، رندی اورتون، به تازگی شکایت خود را علیه Take-Two Interactive ناشر WWE 2K22 برنده شد و
به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay کاترین الکساندر، هنرمندی که خالکوبیهای امضای رندی اورتن را طراحی کرده است، برای تصویر آنها در WWE 2K22 غرامت پرداخت شده است.
هنرمند پشت خالکوبی بازوی سوپراستار دبلیو دبلیو ای، رندی اورتون، به تازگی شکایت خود را علیه Take-Two Interactive ناشر WWE 2K22 برنده شد و اکنون شرکت باید غرامت او را بپردازد. بازیهای WWE 2K معمولاً شامل خالکوبیهایی میشوند که یک کشتیگیر خاص به عنوان بخشی از شباهت درونبازیشان دارد، و از هر نوع محدودیت کپی رایت جلوگیری میکند. در حالی که در مورد تصاویر شخصیت های دارای مجوز یا آرم های شرکت، این نسبتاً ساده است، طرح های خالکوبی اصلی موضوع پیچیده تری هستند.
مانند هر اثر هنری دیگری، خالکوبی ها مشمول حق چاپ توسط هنرمندی هستند که آن ها را ایجاد کرده است، و این منجر به پیچیدگی های قانونی زمانی شده است که بازی های ویدیویی مانند سری NBA 2K شباهت های ورزشکاران واقعی را بازسازی می کنند. فرنچایز WWE 2K زمانی که کاترین الکساندر، هنرمندی که آستینهای خالکوبی قبیلهای رندی اورتون را خلق کرده بود، از Take-Two به دلیل تصویر آنها در بازیهای WWE در سال 2020 شکایت کرد. او قبلاً به دلیل خالکوبیهای جعلی رندی اورتون از WWE درخواست غرامت کرده بود. در سال 2009، اما مورد خنده قرار گرفت. الکساندر سپس نزد یک قاضی فدرال در ایلینوی رفت، که در یک قضاوت خلاصه جزئی ثابت کرد که WWE و Take-Two واقعاً کار او را در WWE 2K20 که قبلاً مشکلدار بود کپی کردهاند.
اکنون حکم کامل شکایت کاترین الکساندر علیه 2K و همچنین مبلغی که ناشر باید برای استفاده از خالکوبی های رندی اورتون در WWE 2K22 به او می پرداخت، فاش شده است. با توجه به VGC، هیئت منصفه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی ایلینویز حکم داد که استفاده از طرح های خالکوبی الکساندر در WWE 2K22 تحت استفاده منصفانه 2K قرار نمی گیرد. در نتیجه، ناشر 3750 دلار به عنوان خسارت به او بدهکار بود، اما از آنجایی که هیچ یک از سودهای بازی پس از انتشار موفقیتآمیز WWE 2K22 در اوایل سال جاری بهعنوان نتیجه مستقیم طرحهای خالکوبی او در بازی به نمایش درآمد، او حق نداشت هر گونه غرامت بیشتر بگیرد.
این اولین باری نیست که Take-Two Interactive به دلیل استفاده از خالکوبی های یک ورزشکار به عنوان بخشی از یک تصویر درون بازی شکایت می کند. در سال 2020، یک شرکت خالکوبی به نام Solid Oak Sketches استدلال کرد که ناشر به دلیل استفاده از هنر بدن لبرون جیمز، کنیون مارتین و اریک بلدسو در سری NBA 2K به دلیل داشتن حق چاپ برای طرح های خالکوبی خود، غرامت مشابهی به آن بدهکار است. با این حال، قاضی در آن پرونده به لطف قرارداد با NBA که شامل حقوق شبیههای بازیکن بود، به نفع Take-Two رای داد.
رندی اورتون بهعنوان یکی از برترین سوپراستارهای WWE، تقریباً مطمئناً در بازی ویدیویی بعدی WWE – که در حال توسعه برای انتشار در سال آینده است، حضور خواهد داشت. چیزی که چندان قطعی نیست این است که نتایج شکایت موفقیتآمیز کاترین الکساندر علیه ناشر WWE 2K22، Take-Two Interactive، چگونه بر تصویر کشتیگیرانی مانند رندی اورتن در بازی تأثیر خواهد گذاشت، حداقل در مورد خالکوبیهای متمایز آنها. در حال حاضر، به نظر می رسد که الکساندر از نبرد حقوقی خود با مقداری غرامت کوچک برای استفاده از طرح های خالکوبی خود در WWE 2K22 دور می شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0