کد خبر : 197509
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

Xenoblade Chronicles 3 محتوایی را برای Expansion Pass جلد 1 و 2 نشان می دهد

Xenoblade Chronicles 3 محتوایی را برای Expansion Pass جلد 1 و 2 نشان می دهد

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي Xenoblade Chronicles 3 محتویات دو جلد اول Expansion Pass خود را که شامل داستان، آیتم و DLC لباس است، فاش می کند. Nintendo Switch امسال دارای انحصاری‌های هیجان‌انگیز فراوانی است که یکی از آن‌ها Xenoblade Chronicles 3 است که در دست ساخت Monolith Soft

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي Xenoblade Chronicles 3 محتویات دو جلد اول Expansion Pass خود را که شامل داستان، آیتم و DLC لباس است، فاش می کند.

Nintendo Switch امسال دارای انحصاری‌های هیجان‌انگیز فراوانی است که یکی از آن‌ها Xenoblade Chronicles 3 است که در دست ساخت Monolith Soft است، که سومین ورودی شماره‌دار سری طولانی‌مدت JRPG است. این بازی در اوایل سال جاری معرفی شد و به طرفداران بینشی در مورد آنچه که برای پایان احتمالی این سه گانه انتظار دارند، می دهد. یک نینتندو دایرکت با تمرکز بر Xenoblade Chronicles 3 در اواخر ژوئن پخش شد و طرفداران را در مورد انتشار این بازی در اواخر این ماه هیجان زده کرد. این مستقیم بر اکتشاف، مبارزه و داستان متمرکز بود.

Xenoblade Chronicles 3 Reveals Content For Expansion Pass Vol 1 and 2

این دایرکت همچنین اعلام کرد که Xenoblade Chronicles 3 یک Expansion Pass دریافت خواهد کرد که شامل یک بسط داستان کاملاً جدید است. این مجوز پس از راه اندازی در دسترس خواهد بود و در چهار موج منتشر خواهد شد. محتوای اول ابتدا در اواخر جولای منتشر می شود و تا پایان سال 2023 به انتشار ادامه می یابد. با نزدیک شدن به انتشار بازی، نینتندو برخی از محتوایی را که طرفداران باید در جلد اول و دوم انتظار داشته باشند، به نمایش می گذارد.

اولین جلد از DLC در روز راه اندازی Xenoblade Chronicles 3 می رسد و این بسته اقلام، لوازم جانبی و لباس را برای بازیکنان فراهم می کند. این آیتم ها را می توان در طول بازی استفاده کرد که بر اساس تصویر می توان از آنها برای کمک به ساخت سلاح های بهتر استفاده کرد. لوازم جانبی احتمالاً در همان دسته قرار می گیرند. در مورد لباس‌ها، اینها رنگ‌آمیزی تیره از لباس‌های نوح و میو در بازی پایه هستند.

جلد دوم Exansion Pass Xenoblade Chronicles 3 یک قهرمان جدید و مجموعه ای از نبردهای چالش برانگیز است. این در اواخر سال 2022 منتشر می شود که بازیکن می تواند یک سناریوی داستانی منحصر به فرد را برای استخدام یک شخصیت تجربه کند. این شبح هیچ نشانی از اینکه کدام شخصیت قبلی قابل بازی Xenoblade از طریق این DLC اضافه خواهد شد را نشان نمی دهد، اگرچه طرفداران احتمال می دهند که نامزد احتمالی Poppi یا Pyra از بازی دوم باشد.

سومین موج DLC برای Xenoblade Chronicles 3 نوید یک نبرد چالش برانگیز با یک شخصیت قهرمان را می دهد، جایی که آنها می توانند پس از استخدام در یک سری کوئست های جانبی شرکت کنند و در پایان آوریل 2023 خواهند رسید. موج چهارم DLC حاوی یک داستان کاملاً جدید است. سناریویی که همانطور که قبلا ذکر شد در پایان سال 2023 منتشر خواهد شد. طرفداران حدس می زنند که بر اساس آثار هنری Expansion Pass، این سناریوی داستانی می تواند شامل شخصیت های اصلی بازی قبلی یعنی Shulk و Rex باشد.

Xenoblade Chronicles 3 در تاریخ 29 جولای 2022 به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها