کد خبر : 194218
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

دانلود زیرنویس سریال Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer 2021

دانلود زیرنویس سریال Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer 2021

دانلود زیرنویس سریال Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer 2021 یک مینی سریال مستند جنایی واقعی 4 قسمتی محصول سال 2021 در مورد قاتل سریالی ریچارد رامیرز است. این سریال توسط تیلر راسل، الی هولزمن، آرون سعیدمن و تیم والش تولید شد. زیرنویس سریال Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer 2021

دانلود زیرنویس سریال Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer 2021 یک مینی سریال مستند جنایی واقعی 4 قسمتی محصول سال 2021 در مورد قاتل سریالی ریچارد رامیرز است. این سریال توسط تیلر راسل، الی هولزمن، آرون سعیدمن و تیم والش تولید شد.

Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer (TV Mini Series 2021) - IMDb

زیرنویس سریال Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer 2021 لس‌آنجلس در حال حاضر با میزبانی المپیک در حالی که یکی از کمترین میزان جرم و جنایت را در تاریخ خود تجربه می‌کند، در حال صعود است. گیل کاریلو و فرانک سالرنو شروع به اجرای قانون می کنند و در نهایت به قتل می رسند. زندگی آنها، همراه با لس آنجلس، زمانی که به آنها یک پرونده قتل مربوط به دیل یوشی اوکازاکی اختصاص داده می شود، برای همیشه تغییر می کند. آنها در نهایت چند قتل مشابه را در منطقه لس آنجلس کشف می‌کنند و متوجه می‌شوند که قتل‌ها همان شیوه عملی را دارند. آناستازیا هروناس همچنین جزئیات تجاوز وحشتناکی را که از ریچارد رامیرز در کودکی متحمل شده بود، ارائه می دهد.

Night Stalker: retracing the hunt for a killer in a disturbing Netflix  series | Documentary | The Guardian

زیرنویس Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer 2021 کارآگاهان به این نتیجه می رسند که یک قاتل زنجیره ای در لس آنجلس وجود دارد و پارانویا شروع به فراگیر شدن در منطقه لس آنجلس می کند. آن‌ها شب‌های بی‌خوابی زیادی را تحمل می‌کنند و سعی می‌کنند با هم ترکیب کنند که چه کسی این قتل‌ها را انجام می‌دهد. دو کارآگاه همچنین یک نمونه دندان را پیدا کردند که به اعتقاد آنها متعلق به Night Stalker است.

The Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer review – a peek into the  abyss | Documentary | The Guardian

لس آنجلس در حال عبور از یک موج گرما است زیرا کارآگاهان هنوز ناامیدانه در تلاش برای یافتن Night Stalker هستند که به قتل ادامه داده است. آنها فرصت نزدیکی را برای گرفتن او در یک قرار ملاقات دندانپزشکی از دست می دهند، که کارآگاهان را ناامید می کند. رسانه‌ها اکنون از ماجرا مطلع شده‌اند و شروع به ارائه گزارش‌های خبری منظم در مورد این پرونده می‌کنند و رسماً او را «شب استاکر» خطاب می‌کنند. فرانک سالرنو سرانجام آرماندو را بازجویی می‌کند، مردی که با شخصی که لباسی شبیه به استاکر شب می‌پوشید، مرتبط است. این منجر به کشف موفقیت آمیز نام استاکر شب، ریچارد رامیرز می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها