کد خبر : 203970
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

دانلود زیرنویس فیلم The Set Up 2 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم The Set Up 2 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم The Set Up 2 2022 یک فیلم جنایی و جنایی محصول ۲۰۲۲ نیجریه است که دنباله ای بر The Set Up در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. دنباله نالیوود به طور مشترک توسط Inkblot Productions، Film One Entertainment و Anakle Studios تولید شده است. این فیلم توسط ناز اونوزو به جای نی آکینمولایان

دانلود زیرنویس فیلم The Set Up 2 2022 یک فیلم جنایی و جنایی محصول ۲۰۲۲ نیجریه است که دنباله ای بر The Set Up در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. دنباله نالیوود به طور مشترک توسط Inkblot Productions، Film One Entertainment و Anakle Studios تولید شده است. این فیلم توسط ناز اونوزو به جای نی آکینمولایان کارگردانی شد که قسمت اول را کارگردانی کرد. در این فیلم آدسوآ اتومی، کهینده بانکول، نانسی ایسیمه، جیم آیکه، تینا امبا، اوزور آروکوه، کیت هنشاو، بلوسم چوکووژکو، استن نزه، لوتا چوکوو و تعدادی دیگر بازی می‌کنند. این فیلم در 12 اوت 2022 در نیجریه منتشر شد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم The Set Up 2 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم The Set Up 2 2022 فیلمی دنباله بر The Set Up است که در سال 2019 اکران شد. این فیلم داستان چیک (آدسوآاتومی) را چهار سال پس از وقایع فیلم اول دنبال می کند که هنوز در تلاش است تا با این واقعیت کنار بیاید که او اکنون نماینده یک سازمان بین المللی است. Chike مجبور می شود همه چیز را پشت سر بگذارد و به دنبال جنایتکاری به نام یوسی (نانسی ایسیمه) برود زیرا همه چیز پیچیده می شود.

زیرنویس فیلم The Set Up 2 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس The Set Up 2 2022 در یکشنبه 7 اوت 2022 در لاگوس در سینما خانه فیلم IMAX در منطقه Lekki لاگوس به نمایش درآمد. در این مراسم بازیگران و بازیگرانی که در فیلم حضور داشتند و تعدادی از بازیگران نالیوود و بازیگرانی که در فیلم حضور نداشتند حضور داشتند که برخی از آنها عبارتند از توبی باکر، لالا آکیندجو، جمیما اوسونده، آدونی آده، فمی آدبایو، آقای ماکارونی و دیگران.

زیرنویس The Set Up 2 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم راه اندازی 2 2022

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها