کد خبر : 204284
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵

توسعه دهندگان God of War Ragnarok نگران کیفیت بازی بودند

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay توسعه دهندگان God of War Ragnarok در استودیوی سانتا مونیکا اذعان دارند که تا همین اواخر نگران کیفیت قسمت جدید بودند. توسعه دهندگان God of War Ragnarok در استودیو سانتا مونیکا اعتراف کرده اند که تا حدود سه ماه پیش نگران کیفیت بازی بودند. این بازی

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay توسعه دهندگان God of War Ragnarok در استودیوی سانتا مونیکا اذعان دارند که تا همین اواخر نگران کیفیت قسمت جدید بودند.

توسعه دهندگان God of War Ragnarok در استودیو سانتا مونیکا اعتراف کرده اند که تا حدود سه ماه پیش نگران کیفیت بازی بودند. این بازی به طور رسمی اواخر این هفته برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. God of War Ragnarok اولین دنباله مستقیم بازی 2018 است.

زمانی که بازی God of War 2018 منتشر شد، گیمرها و منتقدان را متعجب کرد. این بازی بیش از 23 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخت که بخشی از آن به دلیل انتشار God of War برای رایانه شخصی بود. این بازی در حال حاضر دارای رتبه 94 متاکریتیک است و چندین جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کرد و از دیگر نسخه‌های اصلی مانند Marvel’s Spider-Man و Red Dead Redemption 2 پیشی گرفت. واضح است که چیزهای بیشتری در راه است. حالا بالاخره، Ragnarok به زودی بر روی گیمرها در همه جا عرضه خواهد شد.

God of War Ragnarok به طور رسمی در جریان رویداد PlayStation 5 Showcase 2020 معرفی شد و در نهایت قرار بود در اواخر سال 2022 عرضه شود و داستان اسطوره نورس را که در بازی قبلی تنظیم شده بود به پایان برساند. با این حال، همانطور که مشخص شد، بازی برای همه کسانی که درگیر بودند، یک بازی روان نبود. در مصاحبه اخیر، اریک ویلیامز اعتراف کرد که حتی تا سه ماه قبل از عرضه God of War Ragnarok، سازندگان نگران نبودن بازی خوب بودند. علاوه بر این، او حتی نمی‌توانست تصور کند که اکنون چه احساسی دارند.

این خنده دار است، زیرا برای برخی افراد، بازی در 9 نوامبر منتشر می شود و در 10 نوامبر، آنها مانند “بعدش چیست؟” همه می‌خواهند استراحت کنند، اما واقعاً می‌گویند: «باید شروع به ساختن کنیم». وقتی با افرادی کار می کنید که در اوج کاری هستند که انجام می دهند، به جادو دست خواهید یافت. من تازه از اتاقی با آن افراد آمدم. تنها چیزی که می توانستم به آنها بگویم این بود: “متشکرم.” آن‌ها سه ماه پیش هول کرده بودند، «دیوونه، بازی خوب نیست. چه کاری میخواهیم انجام دهیم؟” من حتی نمی توانم تصور کنم که آنها چه احساسی دارند. ای کاش یک ماشین زمان داشتم که به عقب برگردم و این احساس را داشته باشم.

مانند بسیاری از بازی‌ها، God of War Ragnarok نیز در طول چرخه‌ی توسعه‌اش با مشکلات زیادی روبرو بوده است. جزئیات دقیق آنچه در توسعه بازی رخ داد احتمالاً برای عموم ناشناخته خواهد ماند، اما داستان های کافی در طول سال ها به بیرون درز کرده است. توسعه دهندگان از طرف طرفداران خشمگین تهدید به مرگ شده اند، صدای آترئوس به دلیل تغییر در صدای Sunny Suljic مجبور به ویرایش شد و God of War Ragnarok در اواخر ماه گذشته در معرض نشت گسترده قرار گرفت. با این حال، در حال حاضر، به نظر می رسد که کار سخت توسعه دهندگان نتیجه داده است.

در زمان نگارش این مقاله، این بازی دارای امتیاز 94 متاکریتیک است و برخی از منتقدان God of War Ragnarok را یک بازی یک بار در یک نسل می‌دانند. در حال حاضر، باید دید که آیا هر یک از ترس های توسعه دهندگان توسط عموم مردم تایید می شود یا خیر، اما در حال حاضر، به نظر می رسد که استودیو سانتا مونیکا ممکن است یک شاهکار دیگر را که شامل کشتن خدایان است، جمع آوری کرده باشد.

God of War Ragnarok در تاریخ 9 نوامبر برای PS4 و PS5 در دسترس خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.