کد خبر : 195576
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴

دانلود زیرنویس فیلم Parasite in Love 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Parasite in Love 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Parasite in Love 2021 کنساکو کاکیموتو ممکن است نامی نباشد که بسیاری از دوستداران سینمای ژاپن به راحتی آن را بشناسند، اما کسانی که در ژاپن زندگی می کنند مطمئنا برخی از رسانه های تجاری او را در تلویزیون دیده اند. با این حال، با انگل‌های عاشق، بر اساس رمان کوی سورو

دانلود زیرنویس فیلم Parasite in Love 2021 کنساکو کاکیموتو ممکن است نامی نباشد که بسیاری از دوستداران سینمای ژاپن به راحتی آن را بشناسند، اما کسانی که در ژاپن زندگی می کنند مطمئنا برخی از رسانه های تجاری او را در تلویزیون دیده اند. با این حال، با انگل‌های عاشق، بر اساس رمان کوی سورو کیسیچو (2016) اثر شوگارو میاکی، می‌تواند نام او را بیشتر شناخته شود.

براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد

https://blue-subtitle.com/parasite-in-love-2021/

Parasite In Love (2021) Japanese Movie Trailer English Subtitles (恋する寄生虫 予告  英語字幕) - YouTube

زیرنویس فیلم Parasite in Love 2021 یک روز کنگو کوساکا (کنتو هایاشی) که از میسوفوبیا رنج می برد، از حضور مردی مرموز در آپارتمانش مبهوت می شود. مرد، ایزومی (آراتا ایورا) به او یک انتخاب پیشنهاد می دهد، یا به خاطر ساخت ویروس کامپیوتری به زندان برود یا به مدت نیم میلیون ین از دختری به مدت دو ماه مراقبت کند.

روز بعد، در پارک میزوشینا، او با هیجیری ساناگی (نانا کوماتسو)، دختری که از اسکوپوفوبیا رنج می برد، ملاقات می کند. با این حال، به دلیل ترس او از آلوده شدن، اولین ملاقات آنها به شدت اشتباه می شود. با وجود این شکست، ایزومی همچنان به کنگو فشار می آورد و از او می خواهد تا دلیل امتناع او از رفتن به مدرسه را دریابد.

انگل های عاشق، به طور خلاصه، یک روایت عاشقانه منحصر به فرد است که نه تنها به بررسی منطق احتمالی برخی مشکلات روانی می پردازد، بلکه با معرفی حضور خارق العاده یک انگل بیماری زا، چگونه میل به درمان را آشکار می کند. بسیار مشکل ساز باشد و پزشک خوش خیم را برای آنچه واقعاً شفا می دهد کور کند.

Parasites In Love (2021) review – psycho-cinematography

زیرنویس Parasite in Love 2021 اول از همه، روایت به ما اجازه می دهد تا منطق علائم را بگوییم؟ منطق علائم کنگو به زیبایی از طریق رسانه تصویر برانگیخته می شود. تزیینات بصری تا حدی خارق‌العاده نشان می‌دهد که عنصر خاک تنها با تبدیل شدن به نشانه‌ای از مرگ و خودکشی والدینش می‌تواند به وضعیت ترسناک خود دست یابد. بنابراین، تنها با خلاص شدن از شر خود است که کنگو می تواند از رویارویی با واقعیت آسیب زا مرگ اجتناب کند.

با این حال، این فرمول هنوز کامل نشده است. تبدیل خاک به چنین دال آسیب زا تنها به این دلیل اتفاق افتاد که مسئولیتی را که کنگو به طور ناخودآگاه در خودکشی والدینش به عهده گرفت را در بر می گیرد. بنابراین، آنچه او سعی می‌کند از آن خلاص شود، کثیفی یا مرگ نیست، بلکه همان «عفونت کشنده» است. بنابراین ترس از مرگ که در دال «کثیف» پنهان می شود، نه تنها ترس از مرگی است که در دیگران وجود دارد (یعنی نیاز به پاک کردن آلودگی مرگباری است که دیگران با دست زدن به اشیاء او منتشر می کنند)، بلکه ترس از مرگ است. به «گناه» کثیف خود (یعنی نیاز به شستن دست‌هایش) و ترس از کشتن دیگران با «گناه» کثیف خود (یعنی ترس از دست زدن به دیگران یا لمس شدن توسط دیگران)

کنگو به دلیل فوبیای خود با یک سرخوردگی ذهنی و یک نارضایتی عمیق مشخص می شود. تلاش او برای انتشار بدافزار برای «آلود کردن» ماشین‌های موبایل، که زوج‌ها را قادر به برقراری ارتباط نمی‌کند، صرفاً ناشی از نیاز خاصی به لذت بردن از نابود کردن لذت زوج‌ها در شب کریسمس است. آرزوی او برای انتقام گرفتن از جامعه در واقع چیزی نیست جز بیان این که سلول انفرادی او چقدر عذاب آور است. با این حال، هدف کنگو از بین بردن آن چیزی است که خود او بیش از همه آرزو دارد: شادی رمانتیک.

November Parasite – N.K. International

درک منطق اسکوپوفوبیا هیجیری سنگی کمی دشوارتر است زیرا شروع علائم او به صراحت بررسی نشده است. خوشبختانه، این خلأ روایی به این معنا نیست که ما نمی توانیم جنبه های خاصی از علائم او را تحلیل کنیم. اولاً باید مشخص شود که علیرغم برجسته بودن شکل مخدوش چشم، این چشم نیست که باعث اضطراب او می شود. آنچه هجری را به عنوان سوژه تهدید می کند، نگاه دیگری است . به عبارت دیگر، چشم تحریف شده صرفاً محمل این نگاه است، سیگنالی که لذت تهدیدآمیز دیگری در اطراف او باقی مانده است. هژیری برای حفظ عملکرد خود، صدای جفاگر دیگری جامعه را با استفاده از هدفون خنثی می کند و تا حد امکان از برخورد با دیگران و محلی که نگاه لذت دیگری در آن است، یعنی چشم ها، اجتناب می کند.

با این حال، چگونه می‌توانیم خوانش علائم او را با توضیح خود هژیری قافیه کنیم؟ به نظر ما، شرح و بسط او از «حشره درون سر من» به یک طعم هذیانی ظریف دست یافته است تا نه تنها تجربه او را معنا کند، بلکه خود را به عنوان سوژه در درون این «دیگری» اجتماعی همیشه تهدیدکننده عمل کند. داستان یک حشره عفونی ساکن در سر او که از مغز انسان‌های دیگر تغذیه می‌کند تا رشد کند (و در نهایت او را بکشد) کارکرد دیگری ندارد که توضیح دهد چرا دیگری می‌خواهد از او لذت ببرد. از نظر هژیری، اشکال دال است که شیئی را که دیگری می خواهد از آن لذت ببرد و می خواهد از دیگری لذت ببرد، تعیین می کند . این توهم مبهم است که علاقه او را به انواع عفونت ها، مانند توکسوپلاسموز در موش ها، و انگل ها، مانند پارادوکسوم دیپلوزون، برمی انگیزد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها